Forum > Färdiga produktioner

BjurtOMarr - The Point of no return

<< < (2/13) > >>

Gurano:
Japp som en gammal god ballad. Håller med Space om reverb och att de inte riktigt är i samma rum.
När musiken smäcker på så försvinner sången lite.

Lite tankar
/G

Harmonica mike:
Bjurte - long time no seen..  :)

Snyggt detta. Jag gillar Marias pipa i denna,lite åt Kate Bush ja,grymt bra  :wub: Arret är kalas Bjurte,och liret.
Lite reverb meckeri om du vill peta i mixen för att få det hela in i Globen,om det nu är dit man siktar. Sången kommer lite i skymundan då det dundrar igång,som det är sagt tidigare.

Men låten LÅTEN - kalas!

Fem snöspadar i luften av fem möjliga.
Vi har 70cm (1m ute i stugan)av den vita varan nu och inget snökaos - än  :D

Bra jobbat folks,KR när det är som bäst - Collab.
Skönt med våra spridda musikstilar också,det gör det till en liten låtskatt här på KR.

Mike

bjurte:
Ändringslog:
1.Annat och större rum åt Marre i verserna!
2.Minskade reverbmängder i övriga sångpartier.
3.Lite rens av pianoplink  under sången.
4. Bortag av skräpspår som jag missat att 'Muta' 

Fortsätt att hitta fel!!

Marruschkka:
Den här balladen berörde mig nåt enormt, om båtflyktingarna, text kommer senare.

Tack för all respons.

Min kära väninna Tina Dominique ville vara med här på kör och det blev helt underbart.

Väldigt roligt att vara igång igen, efter ca 1 år och detsamma för Bjurte, ibland kanske man bara ska vila på sina lagrar,. som det heter.

Fantastisk låt av Bjurte, och jag bugar mig♥

Det kan bara bli bättre!

/Marre

Harmonica mike:
Jag tog en lyssning till  :wub:

Det är ju mycket som slåss om frekvensutrymmet stundtals,men jag tycker att du har fått ihop det bra.Solopartiet låter kalas.
Jag kanske hade minskat ned på det som ligger under sången hårt panorerat (pianot?) i volym.Men vi snackar en liten sänkning mest för att skulptera fram sången en liten liten gnutta till.
Reverb mässigt så funkar det för mig nu - viva el globo  :)

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion