Forum > Demolåtar

Mr G & Marsall - Smärtans Oceaner!

<< < (4/5) > >>

Wernborg:

--- Citat från: Gurano skrivet 07.01.2018, 23:46:40 ---Tackar - tar det som positiv kritik (punk-era och Mistlur :D )

--- Slut citat ---
Det var meningen. Har precis kollat SVTs dokumentärserie om punktiden i Sverige. Rekommenderas.
 :)

Gurano:

--- Citat från: Wernborg skrivet 09.01.2018, 23:26:08 ---
--- Citat från: Gurano skrivet 07.01.2018, 23:46:40 ---Tackar - tar det som positiv kritik (punk-era och Mistlur :D )

--- Slut citat ---
Det var meningen. Har precis kollat SVTs dokumentärserie om punktiden i Sverige. Rekommenderas.
 :)

--- Slut citat ---
Tackar
Jo punkserien var bra tyckte jag :D
/G

zorrow:
Coolt! Lite reverb på sången kanske... eller inte. Prova och se om det gör att sången smälter in i mixen. Som det är nu låter det live vilket aldrig är fel. Kul colab!

Henric:
Lyssnat igen på denna (filen i trådhuvudet) Lir/Sång/Låt är bra och jag gillar den. På Ljudfronten upplever jag förbättringar, texten går fram bra och sången ligger väl framme och vassheten är borta. Tror t o m att du/ni skulle kunna automatisera ner sången något på de partier där han sjunger i de allra högsta registret.

Mvh Henric

Gurano:

--- Citat från: zorrow skrivet 12.01.2018, 21:00:43 ---Coolt! Lite reverb på sången kanske... eller inte. Prova och se om det gör att sången smälter in i mixen. Som det är nu låter det live vilket aldrig är fel. Kul colab!

--- Slut citat ---
Saknar inget mer reverb på sången men jag kan testa lite vid nästa mixtillfälle.

--- Citat från: Henric skrivet 13.01.2018, 10:33:09 ---Lyssnat igen på denna (filen i trådhuvudet) Lir/Sång/Låt är bra och jag gillar den. På Ljudfronten upplever jag förbättringar, texten går fram bra och sången ligger väl framme och vassheten är borta. Tror t o m att du/ni skulle kunna automatisera ner sången något på de partier där han sjunger i de allra högsta registret.

Mvh Henric

--- Slut citat ---
Tackar - ska se över det vid nästa mixning

Tack båda för tankar
/G

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion