Forum > Färdiga produktioner

Asti - Vi (klar) - VIDEO

<< < (8/11) > >>

Asti:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 04.01.2018, 00:26:13 ---Utan att kollat föregående svar så gillar jag din sång och videon♥ Du är intressant iom att du inte tar parti för någon i den pågående konflikten, säkert bara bra för dem som lyssnar. Bra är det iaf./Marre

--- Slut citat ---
Tänkte först att texten skulle handla om #metoo, men valde att låta den mer generellt
beskriva dom passiva i samhället, som väljer att se på i stället för att engagera sig
i det som händer runt omkring, men ändå drömmer om ett bättre och rättvisare samhälle.
Jag är nog själv tyvärr lite av en sån person.... :)
Roligt att du gillar sång och video! Tack för din feedback Marre!
/Asti

biomoib:
Riktigt, riktigt bra!

Asti:

--- Citat från: biomoib skrivet 23.12.2018, 00:19:08 ---Riktigt, riktigt bra!

--- Slut citat ---
Tack för det!  :)
/Asti

Fuzzbub:
Oj, denna har jag missat.  :blink:    Det låter iallafall väldigt väldigt bra!   Drog på lite volym och jag hittar inget att klaga på overhuvudtaget utan allt känns balanserat och superproffsigt på ett bra sätt.   Schysst video dessutom!  Alla tummar upp från mig, denna hamnar lätt i mina KR-topplåtar.    /Fuzz

Asti:

--- Citat från: Fuzzbub skrivet 26.12.2018, 18:55:40 ---Oj, denna har jag missat.  :blink:    Det låter iallafall väldigt väldigt bra!   Drog på lite volym och jag hittar inget att klaga på overhuvudtaget utan allt känns balanserat och superproffsigt på ett bra sätt.   Schysst video dessutom!  Alla tummar upp från mig, denna hamnar lätt i mina KR-topplåtar.    /Fuzz

--- Slut citat ---
Det gläder mig!  :)
Tack för din feedback!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion