Forum > Färdiga produktioner

Henric - För varje steg jag tar

<< < (2/7) > >>

Toby:
Vet inte riktigt vad du vill ha feedback på. Det är ju väldigt ofärdigt men gungar på. Ska bli kul att se vad som händer när melodi kommer till. Det är ju först då det blir intressant.
Toby

Henric:

--- Citat från: Asti skrivet 28.11.2017, 23:19:48 ---Skönt beat och snyggt komp i övrigt!
Space har nog en point där vad gäller virveln...
Nu väntar vi på sång och kanske nåt solo!  :)
/Asti

--- Slut citat ---

Vi får väl se/höra vad det blir av det när/om det blir färdigt....   B)

H

Henric:

--- Citat från: Toby skrivet 29.11.2017, 11:24:28 ---Vet inte riktigt vad du vill ha feedback på. Det är ju väldigt ofärdigt men gungar på. Ska bli kul att se vad som händer när melodi kommer till. Det är ju först då det blir intressant.
Toby

--- Slut citat ---

Det är "work in progress" som det så fint heter nuförtiden!  :D

H

Eddi:
Nja jag tycker det låter intressant redan nu, gott gung o bra mix, det finns ett litet missljud från elackeguran vid ackordsbyte som sticker ut lite om man nu ska klaga på nåt. Jag misstänker starkt att det som kommer i sångväg är nåt i Edvard Perssons anda vilket jag inte är helsåld på men om du kan få det att låta mer WilmerX skulle jag göra vågen, bra grund har du :D

Henric:

--- Citat från: Eddi skrivet 01.12.2017, 11:00:47 ---Nja jag tycker det låter intressant redan nu, gott gung o bra mix, det finns ett litet missljud från elackeguran vid ackordsbyte som sticker ut lite om man nu ska klaga på nåt. Jag misstänker starkt att det som kommer i sångväg är nåt i Edvard Perssons anda vilket jag inte är helsåld på men om du kan få det att låta mer WilmerX skulle jag göra vågen, bra grund har du :D

--- Slut citat ---

:rolleyes: Vi får väl se/höra vad det blir av det hela när det är klart!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion