Forum > Färdiga produktioner
Henric - För varje steg jag tar
Henric:
Hej igen!
Nu är jag klar med grunden dags att börja fundera på sången - börjar låta coolt nu tycker jag! Återstår att se om jag lyckas krysta ur mej någon text/sång......egentligen det jag tycker är tråkigast! B)
Henric
Henric:
Låten har fått en titel För varje steg jag tar
Lite skämtsamt kan man säga att det är en gånglåt! :lol: :lol: :lol:
Inspirationen kommer ifrån mitt flitiga promenerande som jag tror är en starkt bidragande orsak till att jag lyckades klara mej undan diabets typ 2 - jag går 6 - 10 km varje dag, rätt skönt när man väl kommit igång!
Nu återstår att fylla på med lite leadsång i luckorna......
Henric
Henric:
Redigerat bort sträng-gnisslet på en av kompelgurorna och pillat lite på körerna! B)
Henric
spacetrucker:
Har du gjort nåt åt virveln :unsure:. Jag lät mig inte störas av den längre... eller kan det bero på att låten fått lite mer kött på benen (eller muskler efter allt gående). Nu sitter allt i alla fall ok tycker jag.
Låter bra... i väntan på fortsättning...
//Space
Henric:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 12.12.2017, 08:17:56 ---Har du gjort nåt åt virveln :unsure:. Jag lät mig inte störas av den längre... eller kan det bero på att låten fått lite mer kött på benen (eller muskler efter allt gående). Nu sitter allt i alla fall ok tycker jag.
Låter bra... i väntan på fortsättning...
//Space
--- Slut citat ---
Inget större mer än mixat in den lite bättre i ljudbilden....sen har det ju tillkommit en del annat i ljudbilden också! Känns gött så här långt, hoppas det blir någon (advents)lucka över i helgen så jag kan testa lite leadsång!
Tack för lyss å kommentar - Henric
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida