Forum > Demolåtar
Marsall - Häxkonst o Magi
Toby:
Gillar de riktigt tunga gitarrerna och versen som smyger! Snyggt dynamiskt! Kanske lite Rammstein feeling där. Sedan kommer refrängen som jag inte riktigt tycker passar in. Blir för snäll jämfört med det andra. Andra har redan talat om mixen så det hoppar jag.
Toby
Marsall:
--- Citat från: Toby skrivet 27.09.2017, 13:46:03 ---Gillar de riktigt tunga gitarrerna och versen som smyger! Snyggt dynamiskt! Kanske lite Rammstein feeling där. Sedan kommer refrängen som jag inte riktigt tycker passar in. Blir för snäll jämfört med det andra. Andra har redan talat om mixen så det hoppar jag.
Toby
--- Slut citat ---
Tack toby för gill av guror o verssmyget :D o rammstein e gott betyg tänk om man fick till dom fetgurorna :)
reffen verkar ingen gilla utom jag då :lol:
Har lagt en guraräkariff långt bak i bakgrunden på reffen nu. och slipat basen o sången där ytterligare .. B) Rock on!
Plinka:
Fantastisk och fantasifull text, den fångar mig! Som vanligt glöd och energi från dig, ja den bär ditt signum -inte illa alls!
Marsall:
--- Citat från: Plinka skrivet 01.10.2017, 21:52:14 ---Fantastisk och fantasifull text, den fångar mig! Som vanligt glöd och energi från dig, ja den bär ditt signum -inte illa alls!
--- Slut citat ---
Tack plinka för gill av text och fångeriet o glöd o energi det värmer en punkgube"s själ B) :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida