Forum > Färdiga produktioner
WholeSpirit - Scare Myself from Sleep
Asti:
Funky vibes! :)
Fint arrat och mixat! Dock tycker jag virvelkaggen låter lite för tunt.
Blåset låter lite mycket midi, även om det är jättesnyggt "arrat"!
/Asti
Toby:
--- Citat från: Asti skrivet 06.09.2017, 15:30:57 ---Funky vibes! :)
Fint arrat och mixat! Dock tycker jag virvelkaggen låter lite för tunt.
Blåset låter lite mycket midi, även om det är jättesnyggt "arrat"!
/Asti
--- Slut citat ---
Kaggen har jag lyssnat igen på men behåller den sådan, lite snärtig. Eftersom jag inte har riktigt blås, försökte kolla Native Instr. och ladda ner några gratisgrejor från dem men fick inljud men inte ut. Efter att hållit på med det ett par timmar :lol: tröttnade jag. Skulle gärna ha deras blås. Det jag hört låter riktigt bra. Men det finns kanske annat också, till ok pris, som jag inte känner till. I alla fall så tänkte jag att jag låter mitt "blås" bli mer syntigt så att det känns modifierat. That´s it.
Fint att du i alla fall gillar arr och mix annars!
Toby
Plinka:
Jag börjar känna igen dina tongångar, denna har verkligen ditt signum, men med en extra funky/groovy feeling. Det låter som alltid så proffsigt om dina alster, det är beundransvärt. Kan hålla med om blåset, att har man bara midi att tillgå så kan det lika gärna låta riktigt synthigt!
Toby:
--- Citat från: Plinka skrivet 07.09.2017, 19:33:53 ---Jag börjar känna igen dina tongångar, denna har verkligen ditt signum, men med en extra funky/groovy feeling. Det låter som alltid så proffsigt om dina alster, det är beundransvärt. Kan hålla med om blåset, att har man bara midi att tillgå så kan det lika gärna låta riktigt synthigt!
--- Slut citat ---
Kul att du tycker mina låtar har ett eget signum! Sådant hör man inte riktigt själv. Proffsigt, ja jag försöker hela tiden få det att låta bättre. Att det ska låta så bra så att jag själv vill lyssna på det. :) Roligt att du tycker det, Plinka! Jag litar på dina öron. Tack för din kommentar!
Toby
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida