Forum > Färdiga produktioner
WholeSpirit - Scare Myself from Sleep
Toby:
LÅTNAMN:Scare Myself from Sleep
ARTIST/GRUPP: WholeSpirit
GENRE: Alternative Rock
LÅTLÄNGD:4.22
KOMPOSITÖR:WholeSpirit
PRODUCENT:WholeSpirit
INSPELNINGSÅR:2017
FORMAT: mp3
Hej där ute!
37 lyssningar och en kommentar..ok. Verkar inte finnas något att säga om denna så jag lägger en länk till SC om någon mer vill lyssna.
https://soundcloud.com/wholespirit/scare-myself-from-sleep
Toby
spacetrucker:
Denna gillas definitivt. Sånt här lyssnade jag mycket på då det begav sig... Gino Vannelli mfl.
Hittar inte nåt att klaga på... utom att slutet inte sitter bra. Hellre fade-out tycker jag
Proffsigt :)
//Space
Toby:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 27.08.2017, 18:53:21 ---Denna gillas definitivt. Sånt här lyssnade jag mycket på då det begav sig... Gino Vannelli mfl.
Hittar inte nåt att klaga på... utom att slutet inte sitter bra. Hellre fade-out tycker jag
//Space
--- Slut citat ---
Roligt att du gillar den! Vannelli är ju ett mycket fint betyg i mina öron! :) Fade på refrängen tycker du...nja..får se. ;) Kanske modifierar jag det något. Tack för kommentaren tror nog inte att det blir så många fler här då det verkar råda en viss stiltje på forumet. Men kan ju hoppas! :D Själv kan jag inte lyssna på något här för mina gb är slut så det laddar för långsamt.
Toby
spacetrucker:
--- Citat från: Toby skrivet 28.08.2017, 19:29:13 ---
--- Citat från: spacetrucker skrivet 27.08.2017, 18:53:21 ---Denna gillas definitivt. Sånt här lyssnade jag mycket på då det begav sig... Gino Vannelli mfl.
//Space
--- Slut citat ---
Roligt att du gillar den! Vannelli är ju ett mycket fint betyg i mina öron! :) Fade på refrängen tycker du...nja..får se. ;) Kanske modifierar jag det något. Tack för kommentaren tror nog inte att det blir så många fler här då det verkar råda en viss stiltje på forumet. Men kan ju hoppas! :D Själv kan jag inte lyssna på något här för mina gb är slut så det laddar för långsamt.
Toby
--- Slut citat ---
Jo, det är nog rätt tyst här...
Toby:
Jo... :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida