Fick tag i mobil lurarna.. Ekot på virveln drog mitt fokus från låten, i övrigt så gick allt fram och jag hörde alla instrument bra. Jag tar en lyssning till i morgon bitti då jag ska in till studion.
Mike
Ja det var under min eko-tid där jag körde mycket reverb på allt men kul om instrumenten hörs i alla fall. Tack för tyck HM

Bra låt i Beatles anda! Snyggt "stråkparti" strax efter 100 sek.
Vad gäller mixen och ljudbilden tycker jag också att det är lite
för mycket eko på trummorna och jag tycker sången är lite för
distanserad och otydlig. Aningen mindre effekter för en tydligare
ljudbild skulle jag satsa på.
/Asti
Nu ligger den härna på min förr-förr-förra dator typ så ska jag göra om blir det helt nytt men jag känner att med alla imperfections så har den växt på sig på mig så jag gillar den som den är. Tack för lyss o tyck Asti

Har hört förut och den bär ditt signum, inte bara avseende din röst utan även avseende ljudbilden.
Precis den låg väl uppe på VST kan jag tro ett ställe som inte existerar mer. Men helt rätt mitt signum stökigt fast innerligt typ.Tack för lyss o tyck Maxen

Fin låt, snygg melodi. Sången blir tyvärr en aning överkörd av resten av orkestern. Kanske lite torrare sång med en aning högre volym. Trummornas eko... samma åsikt som övriga 
//Space
Ja precis hade den gjorts idag hade det varit en helt annan ljudbild och jag tror till det sämre, jag var bättre förr

Tack för lyss o tyck Space

« Senast ändrad: 01.07.2017, 23:57:59 by Eddi »
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se