Kontrollrummet

Övermoderering

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Duden

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 122
    • Visa profil
Tips: Flytta inte för många trådar, stäng färre och moderera bara när det är absolut nödvändigt. Då brukar det bli bäst. :)


Utloggad tsmalmbe

Exempel?
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
jag tror jag vet vad trådskaparen menar med övermoderering. Men det förekommer inte här, tycker att det ligger på en skitbra nivå!!
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad tsmalmbe

Vi rensar nyheterna från världen en hel del, är det det som vill påpekas här?
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Puzzlät

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 185
    • Visa profil
    • www.danielhindrikes.se/
jag tror jag vet vad trådskaparen menar med övermoderering. Men det förekommer inte här, tycker att det ligger på en skitbra nivå!!
Håller med dig, det ska vara ordning och struktur på ett forum, men frå ju inte gå över gränsen. Tycker att det funkar kanon här.


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
Ehml, jag menar bara att jag tror att trådskaparen bara resonerar retoriskt. OM man börjar att peta för mycket ia saker och så....

jag tycker ni gör det mycket bra på detta forum, och har ännu inte kommit på en enda onödig moderering.



jag ville faktiskt säga bra jobbat!!! :)
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad Duden

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 122
    • Visa profil
Det finns ingen anledning att gå på defensiven, jag tycker också att Kontrollrummet är ett jättebra forum. Kanske borde ha skrivit det?
Men generellt gäller för forum att dom mår bäst ju mindre moderatorerna petar, tyckte bara det var läge att påminna om det eftersom det flyttas och stängs ganska friskt. :)


Utloggad tsmalmbe

Det finns ingen anledning att gå på defensiven, jag tycker också att Kontrollrummet är ett jättebra forum. Kanske borde ha skrivit det?
Men generellt gäller för forum att dom mår bäst ju mindre moderatorerna petar, tyckte bara det var läge att påminna om det eftersom det flyttas och stängs ganska friskt. :)

Man behöver inte berömma för att få kritisera. Och jag är inte defensiv, jag ville närmast veta om det gällde nåt konkret exempel du fann som "övermodererat", eller om det var en allmän inflikning.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.