Forum > Färdiga produktioner

Plinka & Jocke: Smile for a while

<< < (3/3)

Eddi:
Jag tycker också det är kul att ni är så kreativa och ni har ett bra samarbete - bara att fortsätta. Håller nog med andra att Yllet fläskat på lite väl med trummorna så det gör låten lite stackatomässig dessvärre - gillar nog den andra låten lite bättre men allt kan ju inte få fem stjärnor typ....

Plinka:

--- Citat från: Eddi skrivet 24.06.2017, 03:26:13 ---Jag tycker också det är kul att ni är så kreativa och ni har ett bra samarbete - bara att fortsätta. Håller nog med andra att Yllet fläskat på lite väl med trummorna så det gör låten lite stackatomässig dessvärre - gillar nog den andra låten lite bättre men allt kan ju inte få fem stjärnor typ....

--- Slut citat ---
Ja det är kul med samarbeten ibland och alltid spännande att se vart det landar! Tack för lyss och tyck Eddi, vi suger i oss all konstruktiv kritik inför eventuella kommande proddar ;)

Jocke:
Det är otroligt skönt att lämna ifrån sig mastring för - ärligt talat - har man jobbat igenom mixen ordentligt låter mastring bara sämre...  Har otroligt svårt att bli nöjd än hur mycket jag skruvar och det tar en evig tid. ^^

Tanken är att det ska vara en dansant sak och då ska ju rytmen prioriteras... Sen kan man fundera över om.vi hamnat rätt - inledningsvis var den mer lågmäld... Men, vi kanske inte ska satsa på 5 stjärnor utan på att det ska vara kul och inspirerande att samarbeta - då kan det bli så här besynnerligt!  ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion