Forum > Färdiga produktioner

Asti - So you say

<< < (2/4) > >>

Harmonica mike:
Joru Peter,spotniksgurorna passar gjutet i denna fina och softa låt.

Mycket skön dänga.Smäktande toner på något sätt,jag njuter hela vägen. Lite hög kör på nåt ställe som störde "smäkteriet"(för mig då) pytte lite,men som helhet - kanon!

Grymt skönt stycke musik.

Mike

spacetrucker:
Den känns bekant på ett behagligt sätt ("Asti tillbaka igen!"). Inget att klaga på. Slutet var kanske lite plötsligt.

//Space

Asti:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 12.06.2017, 07:44:12 ---Joru Peter,spotniksgurorna passar gjutet i denna fina och softa låt.
Mycket skön dänga.Smäktande toner på något sätt,jag njuter hela vägen. Lite hög kör på nåt ställe som störde "smäkteriet"(för mig då) pytte lite,men som helhet - kanon!
Grymt skönt stycke musik.
Mike

--- Slut citat ---
Gläder mig att du tycker den är skön!  :)
Jo, jag kände nog också när jag återlyssnade på låten efter en tid att kören kanske ligger lite högt!
Men, men.....får antagligen förbli så.... :wacko:
Tack för lyss och kommentar Mike!
/Asti

Jocke:
F*n va bra du är! (Y) :D

Lyssnar bara i usla datorhögtalare men det du går verkligen "genom skärmen"! Underbart! :)

Asti:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 12.06.2017, 10:10:29 ---Den känns bekant på ett behagligt sätt ("Asti tillbaka igen!"). Inget att klaga på. Slutet var kanske lite plötsligt.

//Space

--- Slut citat ---
Har säkert gjort andra låtar med liknande tongångar.  :rolleyes:
Ja, tror inte den var riktigt klar! Kanske skulle slutet förlängts på nåt sätt....?
Tack för din feedback Christer!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion