Forum > Färdiga produktioner
Asti - So you say
Larsinger:
Åter en bra låt i en utmärkt inspelning. Men åter ett abrupt slut...Varför?
Asti:
--- Citat från: Larsinger skrivet 18.06.2017, 21:29:38 ---Åter en bra låt i en utmärkt inspelning. Men åter ett abrupt slut...Varför?
--- Slut citat ---
Den här låten var antagligen inte riktigt klar! Kanske hade jag tänkt förlänga slutet...?
Eftersom musikdatorn kraschat kan jag troligen inte göra mer åt låtarna, men jag tyckte
ändå denna var så pass "färdig" att jag kunde lägga upp den.
Kul att du ändå tycker den är bra! :)
Tack för din feedback!
/Asti
Eddi:
Ja det är tydligen lilla julafton här på KR ytterligare en Astilåt jag inte har hört - tycker nog inte direkt att det är någon kopia av tidigare låtar denna har sin egen stil och känns mer up-front om man säger så - njutbar och bra spelat och sjunget - jag lyssnade inte till texten särskilt utan det gick in i hjärtat som smält smör bara, lovely :D
Asti:
--- Citat från: Eddi skrivet 24.06.2017, 03:41:13 ---Ja det är tydligen lilla julafton här på KR ytterligare en Astilåt jag inte har hört - tycker nog inte direkt att det är någon kopia av tidigare låtar denna har sin egen stil och känns mer up-front om man säger så - njutbar och bra spelat och sjunget - jag lyssnade inte till texten särskilt utan det gick in i hjärtat som smält smör bara, lovely :D
--- Slut citat ---
Det är väldigt glädjande att du gillar mina låtar Eddi!
Tack för din feedback och jag önskar dig en god fortsättning på julen! :D
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida