Att komma tillbaka till KR efter en längre tids bortavaro från musiken och mottas med så mycket värme känns fantastiskt,I just Love you guys

Kr måste vara den finaste musikportalen i världen.Det är ju lite som att komma hem till familjen igen efter att ha rest kontinentalt..
Då skall vi se vad som sägs om denna låt:
SpaceKrister:
Tack för gillet av låten. Om man tänker sig ett mellanspel,kanske instrumentalt med stråk piano eller ackegura stråk piano så får man in det du saknar i låten..Lite där ligger mina funderingar,fast sedan skall det ju liras gura också och jag lirar ju som en kratta

Jag har dina synpunkter i åtanke,det kommer mer i denna låt.
Eddi:
Tjoho kompis

tack för wow:et . Okej,vi syns längre ned i tråden - tjing

Max:
Hej Max och stort tack för gillandet av röst och låt/sound,det värmer mitt frusna hjärta skall du veta
Fuzzbub:
Oj,tack för de fina orden - det värmde gott. Jag rodnar nästan av dina fina ord

lite som vacker musik,det känns i själen.
Jag blir glad helt enkelt,TACK.
Marsall:
Tack för välkomnandet,KR och folket här är bara bäst

Låten,ja det blir ingen powerballad,möjligen ett kort mellanspel för att förlänga tiden mellan första reffen och nästa vers..Låten består av vers/reff - mellanspelet - vers(ny text) reff och nuvarande outro..Tror jag har den med det konceptet du föreslår..Skall se vad jag kan åstadkomma på ackeguran huga

Eddi:
Fina ord Eddi stort TACK

Musik är som balsam för själen,alldeles nyligt som jag har börjat spela igen.Det känns bra så jag fortsätter med det

Jag tror att ett mellanspel ala´Marsalls tips ger det som låten saknar..Lite sugen också på att lägga grundtonerna med basen för att få lite botten i det hela,inga utsvävningar endast grundtoner..Men inga trummor,det håller jag med om.Sedan skall jag skriva den sista versen också,skall se om jag kan sy ihop detta..
##############################################
Tack för fantastiskt fina ord från er alla om min återkomst sång/musik i denna låt. Samt inte minst era tips,guld värda.
Mvh
Micael