Kontrollrummet

förslag på forum.

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Lådan

  • StaySolid
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 930
    • Visa profil
    • Min sida
Skulle vara trevligt med en "samplingar" avdelning.
Hur man samplar olika ljud eller tips på ljud man kan sampla osv...
http://web.me.com/julle128


Utloggad tsmalmbe

Det går säkert med "övrigt" tills man ser att behovet konkretiseras lite mera?

Diskussionen kan fortsätta.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Lådan

  • StaySolid
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 930
    • Visa profil
    • Min sida
Nja.
Tycker gott och väl att det skulle passa med en sådan kategori redan nu. Varför vänta?
Avdelningen Samplingar kan ju inhålla allt ifrån insplenings ämnen till rena diskutioner om vad som man kan sampla som är i samklang med andra ljud
http://web.me.com/julle128


Utloggad tsmalmbe

Tycker gott och väl att det skulle passa med en sådan kategori redan nu. Varför vänta?

Vi drunknar i avdelningar med 1 inlägg om vi expanderar för fort?
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Nexustwins

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 46
  • Fl-nerd
    • Visa profil
    • Nexustiwns.com
Håller delvis med om att vi drunknar i avdelningarna, men om när de väl behövs så är de väldigt andvändbara. När tex folk som använder "Logic, Fl-Studio" eller nått annat program, kommer till forumet och ser ett forum utan sitt studio program. Tror du att de stannar?

//Nexustwins


Utloggad Zyan

  • Don Zyan
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 929
  • I´m the Z
    • Visa profil
Håller delvis med om att vi drunknar i avdelningarna, men om när de väl behövs så är de väldigt andvändbara. När tex folk som använder "Logic, Fl-Studio" eller nått annat program, kommer till forumet och ser ett forum utan sitt studio program. Tror du att de stannar?

//Nexustwins

Gomorron...kolla igen. Du har nog inte varit här på ett par dagar.  :P :rolleyes: