Forum > Demolåtar

SPACE & CALLE - BLUES LATE AT NIGHT

<< < (3/4) > >>

Eddi:
Vågen till Dimi Dallas som strött pärlor över den redan braiga låten - nu låter det komplett och bra att ni höjde rösterna i slutet också.
Snyggt :D

Marsall:
Bra mix fortfarande ..solot tillför gott..testa o bara kör basen under solot alt kompa lätt inte ha det sköna plocket under solot ..blir nog läckert sen med braket som kommer sen (Obs!Test förslag alltså  :D...Rock on

Harmonica mike:
Blues...

Ja grabbs,då måste jag lyssna.

Grymt bra detta,skön låt och bra proddat.

Liret är det världsklass på så jag kastar upp fem splitternya munspel så högt i luften att alla landar på månen.

Kul lyssning och mycket inspirerande för en allt mer musiktörstande gammal gube som mig  :rolleyes:

Rock on boys och mer blues åt folket.

Mike

Fuzzbub:
Skön låt som jag gillar.  Den som lagt solon kan ju sin sak och de sitter perfekt i låten!  Håller dock med om att trummorna (speciellt baskaggen) är för tunna.  Annars toppen.  Bra jobb!   /Fuzz

spacetrucker:
Tack för tyck :)

Ny version 10.4.2017.
[mp3=200,20,0,left]http://www.kurpitsa.com/music/BLUES_LATE_AT_NIGHT_10-4-2017_3.mp3[/mp3]

Ny sång och ny mix med nya monitorhögtalare (Adam R5). Låter det annorlunda. Jämfört med mina gamla Behringer Truth B1030A låter Adam... hmm... annorlunda... redigare på nåt sätt. Har testat olika högtalarplaceringar... tycker det låter bäst då jag har dem på kant. Då får jag diskantelementet mera i höjd med öronen. Skulle kanske se snofsigare ut om de var i upprätt position men det låter bättre såhär.
Hursomhelt, blev det mera tryck i baskaggen och basen nu... eller blev det för mycket bas?

//Space

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion