Forum > Färdiga produktioner

Eddi & Perowitch - Falling

<< < (8/9) > >>

Eddi:

--- Citat från: Marsall skrivet 23.04.2017, 16:03:39 ---Ja nu ere god råmat genom hela låten bra beat på drumsen ..För mig hade reffen kunnat vara nån vända till :) ..finemang! B)

--- Slut citat ---

Tack Marsallen, jo jag är rätt så nöjd med låten mot bakgrund av att den är gjord av en gubbe med konstant tinnitus och en gubbe med diagnosticerad kol, det var därför jag tog i lite vid refrängen f.ö. så nu flyttas den över till färdiga :D

Plinka:
Väldigt bra låt och gott fett ljud tycker jag, refrängen sätter sig verkligen. Bra!!

Eddi:

--- Citat från: Plinka skrivet 16.05.2017, 22:43:00 ---Väldigt bra låt och gott fett ljud tycker jag, refrängen sätter sig verkligen. Bra!!

--- Slut citat ---
Kul att du gillar tack för tyck och lyss Plinka :D

Toby:
Fin refräng och stråkarna efter första har lite Bondfeeling över sig! ;) Kanske engelskans "tears will falling" inte är helt korrekt. Men Dylan var inte heller helt grammatiskt ok.
Toby

Eddi:

--- Citat från: Toby skrivet 21.05.2017, 18:40:06 ---Fin refräng och stråkarna efter första har lite Bondfeeling över sig! ;) Kanske engelskans "tears will falling" inte är helt korrekt. Men Dylan var inte heller helt grammatiskt ok.
Toby

--- Slut citat ---
Tack för lyss och tyck Toby. Det du uppfattar som stråkar är en riktigt gammal analog leadsynth som jag har med i detta stycke och du har rätt i det där med engelskan men å andra sidan "tårar vill trilla" tycker jag låter bra på poetisk svenska typ :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion