Forum > Demolåtar

Plinka & pxm - "Lady 2017."

<< < (2/4) > >>

Gurano:

--- Citat från: Gurano skrivet 24.01.2017, 23:08:48 ---Ett bra lyft med Plinkas sång - blir behagligare att lyssna på.
Basen är lite ploppig i ljudet ibland i min lyssning eller så är det baskaggen som ploppar?

/G

--- Slut citat ---

Dividend:
Utmärkt samarbete!'
Plinka lyfter det här till höga höjder! Bästa jazziga stuket hon sjungit hittills av det jag hört!

Skitsnyggt komp också Pxm!
4+ av 5 poäng! :)

Massa grammatiska fel i texten. ...I feel so BORED som days, t ex. Men vem bryr sig ;)

Plinka:

--- Citat från: Dividend skrivet 25.01.2017, 12:35:46 ---Utmärkt samarbete!'
Plinka lyfter det här till höga höjder! Bästa jazziga stuket hon sjungit hittills av det jag hört!

Skitsnyggt komp också Pxm!
4+ av 5 poäng! :)

Massa grammatiska fel i texten. ...I feel so BORED som days, t ex. Men vem bryr sig ;)

--- Slut citat ---
Tack Per! Gott att du gillar vårt samarbete!
Ja texten kanske inte är den grammatiskt bästa, det var något ord jag släppte igenom bara för att det skulle rimma :D
Men just det exempel som du tog upp tror jag är helt korrekt,  för syftade inte på betydelsen uttråkad, utan på just betydelsen "jag känner mig så tråkig vissa dagar" (i jämförelse med den där kvinnan). Och då är det väl ordet boring man använder?

Dividend:
Ja, du har rätt, jag skyller på bakfyllan. Nej, skämtar, jag skyller på... rörigt inre :D

Men det finns ett bättre ord än bored i det sammanhanget, som jag inte kommer på just nu, pga mitt röriga inre.

Edit: Fed up - tycker jag det ska va

Plinka:
Haha, ja då ber jag att få skylla hela texten på MITT kaotiska och funktionsodugliga inre :D
Tack för textinput iaf ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion