Bättre volym på sången nu!
Fortfarande härligt ös! 
Tack Asti! /Fuzz
Härligt drag i låten ..Foten kunde inte va still ..Finemang ini kaklet .. Mejslar du fram sången liite grann så får du en gitarr till av mig för nu hör jag inte ett ord ...Men foten har inte stannat ännu den fortsätter att stampa på än.. 
Tackar och bockar! Kul att det stampas takt! Själva texten är inget att ta till sig direkt men jag får se, det kanske kan höjas en smula även om jag gillar då det ligger och skvalpar lite i bakgrunden i sån här musik. /Fuzz
...tycker sången kunde höjas ännu ett snäpp. Annars super 
//Space
Tack! Menar du senaste versionen längst upp nu? Det kan förstås tyckas att det skall höjas ändå. /Fuzz
...tycker sången kunde höjas ännu ett snäpp. Annars super 
//Space
.....är böjd att hålla med!
/Asti
Hur ska du ha dig?

Hoppas att ni menar senaste versionen längst upp. /Fuzz
Härlig låt, kan vara vilket årtionde som helst innan 1990, men för mig som -47 känns det 60-tal...tycker sången kan lyftas en aning. 
/Roffe H
Tack Roffe! Ja meningen var att det skulle vara lite 60tals-garage. Du vill också ha mer sång ja. Hmm... /Fuzz
Mmm... Jag håller med att det inte blev sån stor skillnad efter "mastringen" (förutom den dubbade sången) faktiskt. Har ändå dragit in gitarrer samt eq:at om en del. Gjorde därför en ny variant nu på morgonen och det är skillnad. För mycket tycker jag men ni kanske tycker det låter bättre?
[mp3=200,20,0]https://dl.dropboxusercontent.com/u/10482850/KR/Bubben%20Band%20-%20Flow4.mp3[/mp3]
/Fuzz
Jo den blev ännu roligare att lyssna på. Fan, jag skulle vilja lira i ett sån här skrammelband. På söndagar i ett garage. 
Då är vi två! När ska vi dra ihop ett gång?!

/Fuzz
Tjosan här var det läcker punkrock eller nåt - jag har bara lyssnat på den senaste versionen som du tyckte var för mycket och tycker att det är perfekt med alla instrument men du måste lätta på rädslan för att sången ska komma fram HÖJ rösten - så pass mycket att du på låg volym bara hör sologuran och rösten tydligt. 
Tack Eddi! Njo men det får inte bli för basigt liksom, då tappas "garageigheten".

Apropå sången så får vi se... /Fuzz
Ja det är så klockrent ös som det bara kan vara. När blir en punkfestival på kr? Se till att vinna Ferlinfestivalen Fuzzen!
Och inga fler inhopp i TV-köket som kock, för i så fall törs jag inte kommentera mera, bara så du vet... 
Tack Max! Har också tänkt på punkfestival och föreslagit det flera gånger utan framgång. Har insett att jag nog måste vinna en festival själv först som du säger. Få ge mig i kast med Ferlin!

/Fuzz