Kontrollrummet

Gurano & Eddi - Warlords

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
En liten lugn grej som dock vräker på lite mera från mitten ...typ!
Tar gärna emot ideer och mixtips. I vanlig ordning så får man yla på denna om man vill (säg då till via PM). Det går alltid att minska guran om man vill yla :D
/G


Slow go
Trumma - Gurano
Gura - Gurano
E-bow - Gurano
Bas - Gurano
Orgel - Gurano
Sång: Eddi

[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Warlords2.mp3[/mp3]
Grund till texten (Eddi)
Det finns endast en (1) förklaring till att det pågår krig i världen Det senaste århundradet har vi haft 20-40 småkrig på gång hela tiden med undantag för WW1 & WW2. Anledningen till det är att det finns ett gäng personer som tjänar stora pengar på krig. Finns det ingen konflikt så tar de till alla medel för att anordna en sådan. Inblandade gubbar är framgångsrika affärsmän, familjer och banker. De länder som exporterar ca 85% av alla vapen är USA, Ryssland och Frankrike. Sveriges försäljning utgör ca 2% av allt.

Så förslaget i texten följer Trumps förslag om att bygga en mur men i det här fallet bygga en mur runt de här tre länderna med både export och importstopp i ca 20 år så skulle vi förmodligen bli av med eländet.


Its not the sixties any more
A flower in a barrel wont stop no war
We have to trust in ourself now
And make a different that will hold

Come on let us tear down the warlords
Come on let us show them what we're from

We must see that they closed the doors
So we cant see the real parts of war
Terror isn't error its a success
More weapons is needed as an access

Russia and France and the fucking States of America
Are the greatest exporters of death by weapons in the world

So now its time for them to pay the prize
We'll close their borders so they can kindle on their self

After twenty years or so the problems might be gone
« Senast ändrad: 08.01.2017, 17:56:37 by Gurano »
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Fuzzbub

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 598
  • Gitarrspelande protopunkdiggande exilnorrlänning!
    • Visa profil
    • AboutHen på Soundcloud
Skönt suggestivt gung i denna på nåt sätt.  Skulle vilja ha den lite tyngre s.a.s.  Virveltrumman t.ex. låter rätt platt.  Kanske lägga kompressor över trummorna räcker.  Coolt med orgelpartierna och bra spelat på guran.  Lite för högt flumljud på denna vid 160s och framåt dock.  Passar instrumental tycker jag men kan säkert funka med sång också.     Följer denna!   Bra jobbat.  /Fuzz
"Vi simmar alla i samma båt" - Refaat El Sayed


Utloggad Marsall

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 635
    • Visa profil
Skön instrumentalare o gitarrlek ..Ja det jag kan komma med ..jobba mer med olika trumljud i låten ja xprimentera lite på dom olika delarna i låten ..typ mer fläsk på dom ibland osv lek dig fram tror att det kan höjja den ett snäpp till  Fläsk on! . :)


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Skönt suggestivt gung i denna på nåt sätt.  Skulle vilja ha den lite tyngre s.a.s.  Virveltrumman t.ex. låter rätt platt.  Kanske lägga kompressor över trummorna räcker.  Coolt med orgelpartierna och bra spelat på guran.  Lite för högt flumljud på denna vid 160s och framåt dock.  Passar instrumental tycker jag men kan säkert funka med sång också.     Följer denna!   Bra jobbat.  /Fuzz
Tack för komment - ska se över dina synpunkter/ tankar

Skön instrumentalare o gitarrlek ..Ja det jag kan komma med ..jobba mer med olika trumljud i låten ja xprimentera lite på dom olika delarna i låten ..typ mer fläsk på dom ibland osv lek dig fram tror att det kan höjja den ett snäpp till  Fläsk on! . :)
Oki - Ska fundera på trummorna

/G
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Bra gung och gott o plats för en voice. Gillar basen mycket.
Får väl se om det inte blir ett PM i mellandagarna till dig om ingen annan hinner före.
Under tiden vilket BPM är det?
 :D
« Senast ändrad: 09.01.2017, 04:54:53 by Eddi »
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Bra gung och gott o plats för en voice. Gillar basen mycket.
Får väl se om det inte blir ett PM i mellandagarna till dig om ingen annan hinner före.
Under tiden vilket BPM är det?
 :D
:D
Du är välkommen att höra av dig i mellandagarna - den går i 100 bpm.
/G
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Leif

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 393
    • Visa profil
Go låt med snygga gitarrer och orgel. Tänker osökt på 70-tals rock n roll. Vilket jag gillar.
160 sek och fram blir låten tyvärr lite väl repetitiv för mig. Skulle vara snyggt och du hade något annat riff som bröt av lite mer där.

Detta är en låt som jag vanligtvis gärna skulle sjunga på, men i juletider och allmän plats och tidsbrist så känns det orimligt.
Men jag kan lätt tänka mig sång på den här. Hoppas att du hittar någon. :)

Tack för musiken! Gött jobbat såhär långt.
https://soundcloud.com/enmansprojektet
https://soundcloud.com/ambivalens1


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Go låt med snygga gitarrer och orgel. Tänker osökt på 70-tals rock n roll. Vilket jag gillar.
160 sek och fram blir låten tyvärr lite väl repetitiv för mig. Skulle vara snyggt och du hade något annat riff som bröt av lite mer där.

Detta är en låt som jag vanligtvis gärna skulle sjunga på, men i juletider och allmän plats och tidsbrist så känns det orimligt.
Men jag kan lätt tänka mig sång på den här. Hoppas att du hittar någon. :)

Tack för musiken! Gött jobbat såhär långt.
Tack för komment
Du får gärna sjunga om det blir så - Eddi skrev att han kanske skulle yla, men man vet aldrig - först till kvarn :D
Tänk vad man kan uppleva musik olika - jag tycker att den bättre delen börjar vid 160 :D
/Gurano
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Leif

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 393
    • Visa profil
Go låt med snygga gitarrer och orgel. Tänker osökt på 70-tals rock n roll. Vilket jag gillar.
160 sek och fram blir låten tyvärr lite väl repetitiv för mig. Skulle vara snyggt och du hade något annat riff som bröt av lite mer där.

Detta är en låt som jag vanligtvis gärna skulle sjunga på, men i juletider och allmän plats och tidsbrist så känns det orimligt.
Men jag kan lätt tänka mig sång på den här. Hoppas att du hittar någon. :)

Tack för musiken! Gött jobbat såhär långt.
Tack för komment
Du får gärna sjunga om det blir så - Eddi skrev att han kanske skulle yla, men man vet aldrig - först till kvarn :D
Tänk vad man kan uppleva musik olika - jag tycker att den bättre delen börjar vid 160 :D
/Gurano

:) Ja, jag var kanske lite otydlig med det där efter 160. Jag gillar det också, men tycker att det maler på lite för länge utan att det händer så mycket nytt med grundmelodin.
Därav skulle det vara snyggt om du även kunde fösa in något annat riff där för att bryta av. För övrigt så är jag svag för flummiga synthar och gitarrer. :D
https://soundcloud.com/enmansprojektet
https://soundcloud.com/ambivalens1


Utloggad HasseFX

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 710
    • Visa profil
Svängigt och bra gitarrspel som vanligt och intressant och utvecklingsbar låtidé! :)

Mina intryck i övrigt följer i stort tidigare kommentarer. Virveltrumman saknar kropp, som om den bara var mikad undertill. Gärna mer kropp och tjoff i den. Flangerljudet är lite väl högt mixat i jam-delen och gärna mer "utflykter" med eBow-gitarren. Två ytterligare synpunkter: Bra driv i den täta basen, men försök gärna få till lite mer varierad baskagge! Sedan är det lite kort sustain i lead-gitarren - som om strängarna är gamla eller (än värre) att du spelar på en gammal korthalsad Fender Jaguar  :rolleyes:

Sång behövs inte tycker jag på låtar från KRs egen Jeff Beck  ^_^


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
:) Ja, jag var kanske lite otydlig med det där efter 160. Jag gillar det också, men tycker att det maler på lite för länge utan att det händer så mycket nytt med grundmelodin.
Därav skulle det vara snyggt om du även kunde fösa in något annat riff där för att bryta av. För övrigt så är jag svag för flummiga synthar och gitarrer. :D
Jag har inte lagt in något annat riff på 2a delen men dock en gura till på 2 ställen där samt mer E-bow - kanske inte vad du menade men så blev det i alla fall :D

Svängigt och bra gitarrspel som vanligt och intressant och utvecklingsbar låtidé! :)

Mina intryck i övrigt följer i stort tidigare kommentarer. Virveltrumman saknar kropp, som om den bara var mikad undertill. Gärna mer kropp och tjoff i den. Flangerljudet är lite väl högt mixat i jam-delen och gärna mer "utflykter" med eBow-gitarren. Två ytterligare synpunkter: Bra driv i den täta basen, men försök gärna få till lite mer varierad baskagge! Sedan är det lite kort sustain i lead-gitarren - som om strängarna är gamla eller (än värre) att du spelar på en gammal korthalsad Fender Jaguar  :rolleyes:

Sång behövs inte tycker jag på låtar från KRs egen Jeff Beck  ^_^
Jeff Beck - jo jag tackar  :P men kanske inte riktigt ändå  -_-
Nu har jag lagt in mera E-bow på 2a delen - ingen jättevariation på den dock...men kanske lite.
Bytte även virvelkagge och la på lite mer gura på 2a delen. Strängarna är inte så gamla och jag kör inte med Jaguar - valde själv en inställning med kort sustain - nog en fråga om smak :D
Sänkte flangergura yttepytte lite - märks nog ingen skillnad i det hela.

Tack för komments
Gurano
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Marsall

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 635
    • Visa profil
Vart mycket bättre nu med liite mer godsaker ..elbowen. näe jag mena Ebowen sitert fint i kistan  :) Sa jag att jag gillade även orgeln  :D  Finfin B)


Utloggad Fuzzbub

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 598
  • Gitarrspelande protopunkdiggande exilnorrlänning!
    • Visa profil
    • AboutHen på Soundcloud
Riktigt cool och bra nu!  Fasen du och Marsall kan ju bilda band nu och köra sånt här!  Jag skulle gärna vilja vara med också.  :) 

Fortfarande lite för högt swischljud tycker jag dock men inget allvarligt.    Bra jobbat!   /Fuzz
"Vi simmar alla i samma båt" - Refaat El Sayed


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Vart mycket bättre nu med liite mer godsaker ..elbowen. näe jag mena Ebowen sitert fint i kistan  :) Sa jag att jag gillade även orgeln  :D  Finfin B)

Tackar :D

Riktigt cool och bra nu!  Fasen du och Marsall kan ju bilda band nu och köra sånt här!  Jag skulle gärna vilja vara med också.  :) 

Fortfarande lite för högt swischljud tycker jag dock men inget allvarligt.    Bra jobbat!   /Fuzz
Du får gärna vara med :D

Jag har ju sagt att den som kommer först till kvarn får yla - ännu har varken Eddi eller Marsall sjungit något - så om du ylar in något snabbt så :D
/G
« Senast ändrad: 27.12.2016, 12:47:04 by Gurano »
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Fuzzbub

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 598
  • Gitarrspelande protopunkdiggande exilnorrlänning!
    • Visa profil
    • AboutHen på Soundcloud
Jag yla?  :D  Nja. Visst är det kul men jag är ingen sångfågel.  Dessutom usel på att skriva texter.   Fast jag "hör" ändå en melodi i din låt samt någon som ylar på en väldigt brittisk accent!   :lol:    /Fuzz
"Vi simmar alla i samma båt" - Refaat El Sayed


Utloggad spacetrucker

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 297
  • Anything too stupid to be said, is sung.
    • Visa profil
    • Kurpitsa
Denhär är riktigt bra... just såhär (instrumental). Virvelkaggen har redan nämnts :rolleyes:

//Space
Life is too short to remove USB safely


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 632
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Två snygga, växlande teman fram till ca 157 sek! När det "skärande", panorerande
ljudet kommer in därefter pallar inte mina skadade öron mer, tyvärr...
Men dom första 2,5 minuterna lät riktigt fint och skulle säkert funka bra med lite bluesig, rockig sång!
Lite mer botten i trummorna vore nog inte fel, som någon påpekade.
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Denhär är riktigt bra... just såhär (instrumental). Virvelkaggen har redan nämnts :rolleyes:

//Space
OK tackar - ska snacka med trummisen :D

Två snygga, växlande teman fram till ca 157 sek! När det "skärande", panorerande
ljudet kommer in därefter pallar inte mina skadade öron mer, tyvärr...
Men dom första 2,5 minuterna lät riktigt fint och skulle säkert funka bra med lite bluesig, rockig sång!
Lite mer botten i trummorna vore nog inte fel, som någon påpekade.
/Asti
Tackar - ok ständigt denna trummis :D
Synd att du inte kan lyssna på 2a halvan - för den är den bättre delen i mina öron

Tack för komments
G
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
Snyggt med växlande tema i låten, fungerar utmärkt som instrumentalt...
/Roffe H
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Kolla mailen- hoppas du har kvar samma annars får du skicka mig en ny :D
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Kolla mailen- hoppas du har kvar samma annars får du skicka mig en ny :D
Örnen har landat :)
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Nu med Eddis sång :D
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
Funkar ju bra med sång också, kanske lite mycket reverb, men det bidrar samtidigt till den mörka stämningen...bra sång av Eddi  :)
Roffe H
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)


Utloggad spacetrucker

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 297
  • Anything too stupid to be said, is sung.
    • Visa profil
    • Kurpitsa
Låter bra men virvelkaggen låter som em den var lånad från nån annan låt. Den passar inte in i ljudbilden tycker jag. Låten är ju lite drömsk och svävande och virveln "kommer mot ögonen"... om du förstår vad jag menar. Mest tycker jag den sticker ut i början av låten, sen mot slutet när det är lite mer ös sjunker den in lite bättre.  Annars gillar jag låten :)

//Space
Life is too short to remove USB safely


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Funkar ju bra med sång också, kanske lite mycket reverb, men det bidrar samtidigt till den mörka stämningen...bra sång av Eddi  :)
Roffe H
tack - kul att det funkar. Vi fpr se om det blir någon ändring av reverbet

Låter bra men virvelkaggen låter som em den var lånad från nån annan låt. Den passar inte in i ljudbilden tycker jag. Låten är ju lite drömsk och svävande och virveln "kommer mot ögonen"... om du förstår vad jag menar. Mest tycker jag den sticker ut i början av låten, sen mot slutet när det är lite mer ös sjunker den in lite bättre.  Annars gillar jag låten :)

//Space
Förstår vad du menar med virveln - har själv haft ändringstankar på den där :D
Vi får se

Tack för komments
/G
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 632
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Eddis sång passar fint här! Lite mindre reverb på den skulle jag önska.
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Jag har grunnat på den här i veckor - vad säger låten - vad vill den förmedla osv. i förrgår fick jag klart för mig vad den handlade om - som jag skrev på FB så är den kanske inte så catchy som Görans och Roffes låt men den känns viktig och den text jag fick till mig passar bra till låten tycker jag - vi (mänskligheten) måste nu ta vårt ansvar för att avsluta alla dessa krig som pågår. Jag har inte svaret på hur det kan göras men den här låten KAN vara en kugge i det maskineriet hoppas jag.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Ja, vi hoppas nog alla på att mänskligheten ska komma till insikt
Som Rikki varit inne på, hur?
Inte lätt att stoppa dem i dessa tre stora länder och att de dessutom finns i många fler länder gör inte saken lättare, för oss som inser hur det ligger till och vad som är en stor orsak till eländet. Tyvärr

Tear down the wall
Tear down the war...  lords
och gitarrspelet på slutet har för mig tydliga influenser från Pinkans The Wall.
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
Ingen lätt uppgift att stoppa alla krigsherrar men hoppas att din text blir en liten kugge....sägs ju att musiken kan "flytta berg" åtminstone irritera så pass att man i ickedemokratier tystar eller fängslar de som diktar om frihet och fred.
/Roffe H
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Eddis sång passar fint här! Lite mindre reverb på den skulle jag önska.
/Asti
Ok - Ska fundera på mängden reverb

Ja, vi hoppas nog alla på att mänskligheten ska komma till insikt
Som Rikki varit inne på, hur?
Inte lätt att stoppa dem i dessa tre stora länder och att de dessutom finns i många fler länder gör inte saken lättare, för oss som inser hur det ligger till och vad som är en stor orsak till eländet. Tyvärr

Tear down the wall
Tear down the war...  lords
och gitarrspelet på slutet har för mig tydliga influenser från Pinkans The Wall.
Pink Floyd - ja vi associerar olika - i mina öron är det inte direkt pinkan detta (tyngre än pinkan enl mig) - även om jag förstår vad du menar (men visst lyssnar jag på dem oxå ibland - så influencer finns säkert)

Ingen lätt uppgift att stoppa alla krigsherrar men hoppas att din text blir en liten kugge....sägs ju att musiken kan "flytta berg" åtminstone irritera så pass att man i ickedemokratier tystar eller fängslar de som diktar om frihet och fred.
/Roffe H
Att irritera är kanske bra nog ibland - en vagel i ögat s.a.s. :D

/G
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Ingen lätt uppgift att stoppa alla krigsherrar men hoppas att din text blir en liten kugge....sägs ju att musiken kan "flytta berg" åtminstone irritera så pass att man i ickedemokratier tystar eller fängslar de som diktar om frihet och fred.
/Roffe H

The Wall spelades väl i Berlin så att även öst kunde höra. Inte långt därefter föll muren. Var det så?
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
Ingen lätt uppgift att stoppa alla krigsherrar men hoppas att din text blir en liten kugge....sägs ju att musiken kan "flytta berg" åtminstone irritera så pass att man i ickedemokratier tystar eller fängslar de som diktar om frihet och fred.
/Roffe H

The Wall spelades väl i Berlin så att även öst kunde höra. Inte långt därefter föll muren. Var det så?

Den spelades 1990 således året efter murens fall, en mycket omtalad konsert och stor publik, men visst kan musik påverka, utan tvekan. Så länge leve musiken... :)
Roffe H
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)


Utloggad Marsall

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 635
    • Visa profil
Bra text o framfört ..Men för mycket reverbigt luddigt ljud på sången tycker jag ..tydligare sångljud så blire gottmos ini kaklet! :)


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Bra text o framfört ..Men för mycket reverbigt luddigt ljud på sången tycker jag ..tydligare sångljud så blire gottmos ini kaklet! :)
Då skulle du ha hört versionen jag skickade Gurano först - där snackar vi om reverb och delay så jag tycker det låter hyfsat nu faktiskt. Men om han vill skruva mer så är det upp till honom. :)

Bara på kul så slänger jag upp den verren här men tar bort den strax igen.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Efter att ha lyssnat på Eddis version är det uppenbart varför han tidigare hade Eko, som nickname.
Jag tycker Guranos mix på sången är bättre bättre!   B)

Ekoeffekten på gitarren efter fem minuter förflyttar mig varje gång, rakt in i Pink Floyds värld.

Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google