Forum > Färdiga produktioner

Fransa & equality - Waste

<< < (2/13) > >>

mahan:

--- Citat från: equality skrivet 25.09.2007, 00:14:29 ---Micael: Åh, vad synd att inte slutet föll dig läppen. Tyckte det fanns lite luftighet och polyrytmik som jag har så svårt att få till annars. Naturligtvis glad att du gillar resten.
DåligtGehör: Sagt och gjort drog ner 3 dB på båda. "Problemet" är att jag mixar i lurar och då finns en tendens att överdriva basen tror jag.
mahan:  Kul att du gillar virveln nu, guuuuuud vad jag letade  :P. Akken är väl inte så...märkvärdig heller? Drog trummor som sagt. Men 03:28 är låten slut ju!?  :wacko: Vet vad du menar för bam-bam-bam-klonk, he, bekymret är om jag tar bort dom kommer jag avslöjas vad gäller guran som kommer in nån fjärdedel sent där. Funkar inte, lovar. Tack Johan och ni andra!

--- Slut citat ---

Min RealPlayer knallar på ända till 3:33 och fem sekunder innan detta slut kunde trummorna kapas, alltså vid 3:28, detta var min tanke :)

equality:
Aha! Fattar. Yes! Ska kolla.

Harmonica mike:
Johan klär mina funderingar i ord...slutet på låten.

Mvh
Micael

equality:
OK, gjort ytterligare ändringar. Tack för påpekande!

mahan:

--- Citat från: equality skrivet 25.09.2007, 03:03:44 ---OK, gjort ytterligare ändringar. Tack för påpekande!

--- Slut citat ---

Fy attan så nära det är nu EQ, shoot me, men ännu det allra sista kantslaget bort så sitter den. :)

h.  Johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion