OK here we go again; lite bilder från det träliga lödjobbet som jag väntat in i det sista med samt en del på hur kontrollrummet ser ut, om några dagar till är det kanske färdigfixat med inredningsdetaljerna också...då får ni se rummet i sin helhet!

maskinrummet, intill kontrollrummet, det som står där nu är PSU till Trident series 80, Studer B67 och lite annat får nog plats där också...

här sitter man (som vanligt) totalt obekvämt och löder miclines till studion...

alla dessa kabelhärvor och lite till skall kopplas in/delvis lödas om för att passa här:

i "trunken" som vi säger, här är allt på plats utom 4 don som skall till Tascam 16 kanalsbandaren.

Siemensdon, 30-poliga hej och hå, bara att löda på-fyfan vad tröttsamt, det är liksom 3:e gången gillt i DETTA hus som ny installation görs...

kan det vara 50 år emellan dessa lurar? (viss kvalitétsskillnad är det i alla fall...)

här skiner solen in en aning, kommer ca 13.30 så här års, västläge=eftermiddagssol, får fixa jalusier tror jag så man har kontrast i plattskärmen...om man skall jobba dagskift!

och så här ser det ut ifrån bakkant på rummet, plåtar lite till i olika vinklar när jag städat/fixat mer...det blir i alla fall gott om plats för musiker och annat löst folk*

the Landlord himself, tjuvar och rackare skjuts på fläcken!!!

(nu skall jag testa om aux/mon-lyssningen funkar som den skall=viktigast av allt nästan)