Otroliga grabbar, Emu O EQ!
Ni har alltid tid till övers för några ord o invändningar, det betyder så oearhört för mig. Har lite dåligt sanvete för provokativ BUMP men eratvå inlågg känns alltid äkta. Tackar er specieltt föt lyssning o kommantarer!
Själv tycker jag att jag försöker kolla alla musikaliska inlägg, frånsett genre eller musikstil, (Jaja, samma saker, just det) och kommentera efter eget vetande och kunskaper. Det finns, enligt min lilla åsikt, nånting i vartendaste ett alster som kan kommenteras, känslan hur det är gjort, har det jobbats mycket op med vad, och sen det viktiga är ju det att lyssnaren kan hämta nåt till stacken, en uppbyggande kommentar.Så jag tycker att det är lite onödigt att meddela gång på gång att "detta äe inte min genr men", en åsikt har var och en ändå.
Så här finns ett antal medlemmar som jag faktiskt fortfarande väntar mig kommantarer av men som aldrig gör sig besväret att nämna några välvalda ord om mina alster. Behövs ju inga detaljerade och noggrant upplagda motiveringar, redan ett omnämnande över lyssning räcker och känns viktig för mig.
Kan ju tänkas att jag själv med mitt nosande o kommenterande i allt verkar lite övermänniska, men det är ju inta sant. Vet hur viktig kommantar är för den som lägger upp sina alster och kör kör därför med släng-upp-eget-och-lyssna-på-andras-och-kommentera filosofin.
Det är ju oftast den trogna gruppen på ett dussin medlemmar som berättar sina åsikter om alstren här på KR. Så jag har en sådan åsikt att om man slänger upp eget och väntar sig kommentarer så skall man åxå lyssna o kommenetera andras alster.
MAN TAGER OCH MAN GIVER!ett stort tack till mina trogna lyssnare som orkar ta del även av andras göranden och alster.!

(Herregud e klockan igen så långt gången att det gäller att slänga igång morronkaffekokaren)
h. Johan
« Senast ändrad: 23.09.2007, 05:45:57 by mahan »
---<<<<---- theoldmanstillgoingstrong ---->>>>---
..............