Forum > Demolåtar

mahan - Don´tTake My Blue Away

<< < (5/5)

mahan:

--- Citat från: Wernborg skrivet 23.09.2007, 18:44:00 ---Du har mellanslag i filnamnet. Undvik det för säkerhets skull.

--- Slut citat ---

Visst fa.., och ett katastrofmärke eller vad det nu heter, skall ändras bums. Tackar för vinken!

http://johanm.com/music/DontTakeMyBlueAway.mp3

Kanske nurå... :)

Harmonica mike:
Snart har jag slut soppa i motorsågen,den har gått hela eftermiddagen och kvällen.Provat att såga minst 10 ggr..

Hur jag än gör så ser jag ingen skog :ph34r:

Mvh
Micael

mahan:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 23.09.2007, 21:01:38 ---Snart har jag slut soppa i motorsågen,den har gått hela eftermiddagen och kvällen.Provat att såga minst 10 ggr..

Hur jag än gör så ser jag ingen skog :ph34r:

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Du har mejl på hotmailsadressen din!
Mejlade dig en ny motorsåg.... :D

h.  JOhan

Harmonica mike:
Tjena.
Jag drog ned låtarna via hotmailen.

Då åker vi då.Svänger på bra detta.Kanske lite massiva komp guror,dom snor uppmärksamheten från solo guran,som är grym! Kanske lite påfrestande bas i lurarna,lite skärning där.I övrigt så låter det bra.Sången kryper nog fram lite när du lättar av kompguran.Bra sång här!
Schyssta trummor och fills! F-n,blir nog tvungen att investera i AD..

Strongt jobb Johan!

Mvh
Micael

mahan:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 24.09.2007, 16:04:22 ---Tjena.
Jag drog ned låtarna via hotmailen.

Då åker vi då.Svänger på bra detta.Kanske lite massiva komp guror,dom snor uppmärksamheten från solo guran,som är grym! Kanske lite påfrestande bas i lurarna,lite skärning där.I övrigt så låter det bra.Sången kryper nog fram lite när du lättar av kompguran.Bra sång här!
Schyssta trummor och fills! F-n,blir nog tvungen att investera i AD..

Strongt jobb Johan!

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Tjo Micael!
JA det var som jökkeln med nerladdningen, hade Krister att testa  und ne problema, funkar snyggt, och dervern meddelar heller int om några problem. Men som jag sa, om det behövs så hämtar jag låtarna åt dig Boden :D

Så här ska det kollas nivåer, har tydligen vart på bas och kompgura humör vid mixandet. Och AD rules, helt klart bästa trumpluggen.

TAckar för goda råd! :D

h.  JOhan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion