Denna tråd är delad från denna tråd:
http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=44503.0Säkert. En av många flaskhalsar på vårt tekniskt föråldrade forum.
Tja lite föråldrat är det kanske med dagens mediatekniker men väl anpassat för oss - där är ju inte så många saker som tekniskt inte fungerar - söka i Forumet jag menar hur ofta behövs det - Loopen ställer nog upp o chattar om någon hittar dit etc. - spelarna funkar och det mesta annat.
Framförallt är det ju ett skönt gäng här och kanske 51 till som fått komma in nu då - har de fått något automatmail att de är godkända? Skulle ju bli spännande anstormning som MB uttryckte det.
I mobilen blir det är väldigt scrollande fram och tillbaka, om man inte väljer att läsa KR på den minimalistiska wap-sidan
Responsiva sidor som anpassar sig efter klient har varit vardagsmat i åratal, men inte här.
Det är massor som inte fungerar om man som jag väljer att följa KR i mobilen. Massa gammal flash-teknik som inte funkar så bra där som inbäddade youtube-, mp3- och soundcloudspelare.
Var och varannan väljer också att ha åäö i sina låtfiler, det funkar åtminstone inte i min mobil.
Tror ju inte vi skulle tappa medlemmar om ovanstående fungerade. Finns en massa anpassningar som i alla fall jag gladeligen hade offrat mot att få forumet uppdaterat. Demokvota, karma, chat, blogg, mediacenter mm är ju funktioner som i min värld betyder ingenting.
Ang. medlemmarna så valde jag att de skulle få mail om att deras konton nu är aktiverade, men Leverin hade visst inte fått något.