Snygga gitarrljud! Virveln lite tunn tycker jag. Snygg i början men drunknar senare. 80-talskänsla, men det gör ju inget.
Ibland vill inte heller jag se på Tv. Varför vill inte du?
Har svårt att höra texten i verserna. Betyder de något så dra upp dem. Lite trevlig låt annars!/Toby
Tack Toby för gill och feedback!

Jo lite 80 tals smak e inte fy skam
Ang Tv så är den på här hemma ganska friskt..Men somnar framför den mestadels (fast det är nog åldern som spökar

) Texttolkningen är fri ..mycket hemskt på Tv/ film och/ verkligheten nu som matas ut bakom alla skärmar som vi människor har som speglar. ..
Vi har nu höjt versången yttepytt och sänkt soloslingguran i slutet

Virveln får nog vara så här..Trumpaketet ligger i en effektbank så vi vågar inte röra den så mycket

Gillar! Låter rappt och coolt! Texten har svårt att gå fram bitvis kan jag tycka - antar att du hört om hörlurs tricket - om inte - lägg ett par hörlurar framför dej på skrivbordet - vrid ner volymen till noll och öka sakta - det första som ska läcka ut och urskiljas är sången/texten - om inte höj sången!
Kul låtar Ni får till och med sedvanligt bra och finurliga guranoguror!
Mvh Henric
Tack Henrik för Gill och feedback !

Hörlurstricket måste jag testa

O visst Guranoguror e gott

Gurano har nu kört hörlurstricket och höjt sången o sänkte slingguran i slutet av bara farten

80-tal!!!
Låter som något som skulle kunna ha getts ut på Mistlur på åttiotalet. Kul.
Mixmässigt skulle jag ha haft sången någon högre och sologitarren något lägre. Främst i slutet.
Rock on!
Tack wernis för feeden!

Ja 80 tal is da shit!.. också. . Vi har nu höjt sången och minskat sologuran i slutet ..

Vi tackar ånyo för era finfina tips!