Helt grymt! Hade låten på liksom i bakgrunden men slungades hela tiden mellan olika temprament. Slutet är ju riktigt Cafe del Mar inspirerat, grym chillout. Gillade det mycket!/Toby
Tack för "Helt grymt", jättekul att det gillas! Tack för lyss och kommentar om hur du uppfattade låten och dess olika temperament och teman.
Sköna partier som vävs ihop 2.40 startpartiet synthgodis o mer kom vid 6.67 när dragspelat hade rökt på gillas xtra:D Blir spännande med fortsättningen med körerna som e på G.. Skön låt o skönt att du plinkar på igen

Det tackar en för! ja lite synthgodis skadar inte, det får man unna sig eftersom socker är så skadligt

Riktigt härlig lyssning!
Gillar musik som tar med en på en resa. Vilket detta gör.
Produktionen låter också bra. Hittar inget att klaga på här.
Tar och lyssnar en gång till. Hör jag något då, så hojtar jag till igen.
Snyggt jobbat!
Tack Leif, för "riktigt härlig lyssning", och jag gillar ju själv musikresande, tänker att det kan vara spännande att se vart man hamnar. Och själv har jag märkt att jag oftare och oftare hamnar utanför ramverket vers-refräng-stick-etc utan att lägga någon värdering i det ena eller det andra

Ja du får hojta igen om du hittar något att klaga på!
Det var väl nån indian festival om jag minns rätt men oj vad du har urvecklat den här det låter riktigt riktigt bra. Kan tänka mig en leadsång på slutet, tänk Michael Jackson, Librarian Girl, 
Tack Eddi för lyssning och glad att du tycker det låter riktigt bra. Härligt med lite utvecklingsidéer, ska suga på det, och se om det blir bättre med lite leadsång där, eller om man ska hålla det lite mer minimalistiskt. Det är ju bare att testa!
Intressant och njutbar resa 
"Let the music control your body" hade jag klarat mig utan. Det avbröt min resa för ett ögonblick. Lite som en reklam för mascara mitt i ett naturprogram på TV.
Nu skall jag lyssna en gång till 
//Space
Tack Space för "Intressant och njutbar resa", samt dina tankar här; maskarareklam i naturfilmen kan vi ju klara oss utan, så det ligger nog en poäng i det du säger. Kanske plockar jag bort det eller byter ut vid nästa mix. TACK
Fina klanger och skön stämningsmusik även här, men till en början mer rytmbetonad!
Får en känsla av att befinna mig i en djungel i inledningen av låten.
Gillar nog dragspelet bäst, som bidrar med en mer uppslupen crazy-känsla.
Fina synth-klanger i slutdelen och som alltid sköna sångstämmor! Bra!
/Asti
Tack Asti! Ja det verkar vara fler som gillar det glada och galna dragspelet mest

men du är nog den första som kommenterat stämsången, kul att den märks ändå, trots att jag vävt in den bland syntharna