Forum > Färdiga produktioner
Zorrow - Soraya
Marsall:
Fett, tungt ,tight ..Finfin sång härliga disharmoniska bågsågsskrapljudsslingor me like xtra :wub: Helvetisch gott i öronen från start till mål.... Inget o komma med alls ..kanske mejsla fram sången lite tydligare i mittenfåran..Fast det är nog inte så mycket plats för den i mitten? Men som Alfons pappa sa: - Du Rör inte sågen! :D
bjurte:
Wow,vilket maffigt sound du fått till,inte ens trummorna kan jag gnälla på här. ;)
Rör inga inställningar f.o.m nu, här har du ditt sound..
Bra låt med typiska Zorrow twisters,får väl masa mig till TV:n i natt och kolla på eländet.. :(
(Nattpasset hemifrån, brukar kunna ha ett getöga på TV:n om det är lugnt. ;) )
zorrow:
--- Citat från: Marsall skrivet 24.09.2016, 15:56:20 ---Fett, tungt ,tight ..Finfin sång härliga disharmoniska bågsågsskrapljudsslingor me like xtra :wub: Helvetisch gott i öronen från start till mål.... Inget o komma med alls ..kanske mejsla fram sången lite tydligare i mittenfåran..Fast det är nog inte så mycket plats för den i mitten? Men som Alfons pappa sa: - Du Rör inte sågen! :D
--- Slut citat ---
Tack som bara den :D Lovar att inte röra sågen!
--- Citat från: bjurte skrivet 25.09.2016, 12:25:00 ---Wow,vilket maffigt sound du fått till,inte ens trummorna kan jag gnälla på här. ;)
Rör inga inställningar f.o.m nu, här har du ditt sound..
Bra låt med typiska Zorrow twisters,får väl masa mig till TV:n i natt och kolla på eländet.. :(
(Nattpasset hemifrån, brukar kunna ha ett getöga på TV:n om det är lugnt. ;) )
--- Slut citat ---
Käre vän. Efter 15 års rattande verkar det som jag landat... :) Alla inställningar sparade. Hoppas inte filmen orsakar sömnstörningar.
bjurte:
Nä huvvaligen !! :mellow: Det var ingen munter historia, denna därninga filmen.. Men appselut värd att ses.
Var tvungen att titta bort under några av slutscenerna. :unsure:
spacetrucker:
Fenomenalt sound och fenomenalt spelat :wub:
Snabbspolade igenom filmen (på youtube). För läskig för mig, framförallt slutet. Denna låt har jag dock lyssnat utan att snabbspola, tror jag är inne på sjunde rundan nu :P
Fenomenalt... öh, det sa jag visst redan :D
//Space
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida