Forum > Färdiga produktioner
Zorrow - Soraya
zorrow:
--- Citat från: bjurte skrivet 26.09.2016, 05:19:02 ---Nä huvvaligen !! :mellow: Det var ingen munter historia, denna därninga filmen.. Men appselut värd att ses.
Var tvungen att titta bort under några av slutscenerna. :unsure:
--- Slut citat ---
Japp. Någon feelgood film är det sannerligen inte. Tack igen för kontinuerlig feedback och all hjälp. Genom alla år... :D
--- Citat från: spacetrucker skrivet 26.09.2016, 10:51:03 ---Fenomenalt sound och fenomenalt spelat :wub:
Snabbspolade igenom filmen (på youtube). För läskig för mig, framförallt slutet. Denna låt har jag dock lyssnat utan att snabbspola, tror jag är inne på sjunde rundan nu :P
Fenomenalt... öh, det sa jag visst redan :D
//Space
--- Slut citat ---
Oj! Tack som bara den. Nu blir jag glad :D
Emulator:
yeah!!
tight å dragit så det förslår! Bra trums också, inte ofta jag säger det sådär rakt uppåner :rolleyes:
att kanske tänka på eller inte:
- introt kunde ju bli lite mer drypande otrevligt, så där så att det rinner lite kallsvett längs ryggraden och man mår fysiskt lite kass av att lyssna. alltså, mer organsikt ljud som utvecklas med tid, röster, skrap....tja.
- rösten kunde göras aningen elakare. ett tips kan vara att tappa sången till egen kanal, skära bort allt under typ 200 hx och över 4000, sen bröta tid nån voerdrive eller fuzz eller dist eller så, och sedan mixa in det. ger tyngd och ilska på ett bra sätt.
gött mos annars. och fulla spjäll!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida