Forum > Färdiga produktioner

Asti - When you were here (klar)

<< < (4/9) > >>

Asti:

--- Citat från: zorrow skrivet 23.09.2016, 23:52:25 ---Gåshud... Släpp vocodern vid 1,57 för att släppa på den igen vid nästa parti. Ger lite mer dynamik tror jag. Underbart! Fasen vad duktig du är :D

--- Slut citat ---
Ja, jag funderade också på att skippa vocodern i sticket, men tänkte att helheten kanske funkade bättre så här....
Men det är nog ingen dum idé för då blir effekten bättre när den kommer tillbaka i sista versen.
Blir väldigt glad av dina positiva omdömen!  :wub:
Det är sånt som gör att man orkar fortsätta lägga upp låtar fastän forumet verkar befinna sig i sista dödsryckningarna..... :wacko:
Tack för inspirerande och konstruktiva kommentarer!
/Asti

Asti:

--- Citat från: Eddi skrivet 24.09.2016, 01:26:40 ---Ja modernt som sjutton :D Nja det har jag svårt att uttala mig om men att denna låt är skön det är inte tu tal om den saken riktigt gillbar som Qunis Junior skulle säga. :)

--- Slut citat ---
Vet inte om du är ironisk med att du tycker det är modernt, men det gör inget för jag vet att jag är ganska fast i 60/70-talet vad gäller låtskapandet!   :)
Men det gläder mig att du tycker låten är skön, oavsett vad Quincy Jones III skulle tycka!  :D
Tack för din feedback Eddi!
/Asti

Asti:

--- Citat från: Marsall skrivet 24.09.2016, 16:21:56 ---Finfin låt som man kan bara avnjuta ini kaklet med ..Bra mix o sången ligger perfekto i volym också :)

--- Slut citat ---
Tack Marsall! Roligt att du gillar låt, mix och sång! Härligt att höra ifrån dig igen!
/Asti

bjurte:
Läcker början med det plonkiga elpianot, tycker inte vocodern märks så mycket,men ger en lite spännande guldkant på sången.
Bra låt och snyggt arrat som vanligt.

Asti:

--- Citat från: bjurte skrivet 25.09.2016, 14:56:31 ---Läcker början med det plonkiga elpianot, tycker inte vocodern märks så mycket,men ger en lite spännande guldkant på sången.
Bra låt och snyggt arrat som vanligt.

--- Slut citat ---
Jag ville inte att vocodern skulle "ta över", utan bara ge lite extra krydda till sången!
Roligt att du gillar låt och arr! Tack för din feedback Björn!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion