Forum > Färdiga produktioner
Asti - When you were here (klar)
zorrow:
--- Citat från: Asti skrivet 24.09.2016, 22:37:55 ---
--- Citat från: zorrow skrivet 23.09.2016, 23:52:25 ---Gåshud... Släpp vocodern vid 1,57 för att släppa på den igen vid nästa parti. Ger lite mer dynamik tror jag. Underbart! Fasen vad duktig du är :D
--- Slut citat ---
Ja, jag funderade också på att skippa vocodern i sticket, men tänkte att helheten kanske funkade bättre så här....
Men det är nog ingen dum idé för då blir effekten bättre när den kommer tillbaka i sista versen.
Blir väldigt glad av dina positiva omdömen! :wub:
Det är sånt som gör att man orkar fortsätta lägga upp låtar fastän forumet verkar befinna sig i sista dödsryckningarna..... :wacko:
Tack för inspirerande och konstruktiva kommentarer!
/Asti
--- Slut citat ---
Nä, jag ger mig inte! Släpp vocodern i sticket och dra på lite extra varmt reverb där istället. Då går detta från fantastiskt till en bal på slottet. Om du inte gillar det så kan väl jag få en sådan version att ladda ner till min favoritspelningslista.
Asti:
--- Citat från: zorrow skrivet 27.09.2016, 20:32:40 ---
--- Citat från: Asti skrivet 24.09.2016, 22:37:55 ---
--- Citat från: zorrow skrivet 23.09.2016, 23:52:25 ---Gåshud... Släpp vocodern vid 1,57 för att släppa på den igen vid nästa parti. Ger lite mer dynamik tror jag. Underbart! Fasen vad duktig du är :D
--- Slut citat ---
Ja, jag funderade också på att skippa vocodern i sticket, men tänkte att helheten kanske funkade bättre så här....
Men det är nog ingen dum idé för då blir effekten bättre när den kommer tillbaka i sista versen.
Blir väldigt glad av dina positiva omdömen! :wub:
Det är sånt som gör att man orkar fortsätta lägga upp låtar fastän forumet verkar befinna sig i sista dödsryckningarna..... :wacko:
Tack för inspirerande och konstruktiva kommentarer!
/Asti
--- Slut citat ---
Nä, jag ger mig inte! Släpp vocodern i sticket och dra på lite extra varmt reverb där istället. Då går detta från fantastiskt till en bal på slottet. Om du inte gillar det så kan väl jag få en sådan version att ladda ner till min favoritspelningslista.
--- Slut citat ---
Ja, en bal på slottet vill man ju inte missa! :)
Ska göra ett försök, men jag är osäker på vad du menar med "extra varmt reverb"!?
/Asti
Asti:
Här är en version utan vocoder i sticket!
zorrow:
Tack! Nedladdad :D :wub:
MaxB:
Den här nyaste i ett inlägg, är fin. Vocoder finns med och jag hoppas höra den på valda delar i senare låtar också.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida