Forum > Färdiga produktioner
Roboseal-The Walk *uppdaterad*
Roboseal:
LÅTNAMN: The Walk
ARTIST/GRUPP: Roboseal
GENRE: Trance/ Elektronica
LÅTLÄNGD: 3:38
KOMPOSITÖR: Roboseal
PRODUCENT: Roboseal
EV. MEDVERKANDE: -
INSPELNINGSÅR: 2007
FORMAT: mp3
Bröt av från min pianoperiod med lite Trance/ Elektronica.
Vanguard, minimoog, albino, nexus.....det låter väl som det brukar låta från dom, men tänkte ändå höra om det finns något att bygga på?
Roboseal-The Walk
Åsa:
:rolleyes: Får jag ha den äran att vara först att kommentera?
Jäkligt bra låt, jag och min sambo fastnade som vanligt direkt för ännu en av dina låtar, i en helt annan genre dessutom! Det är som jag brukar säga, åren går men pop/discoådran dör aldrig ut!
Skitbra! Introt och fram till 1,21 är det 10 av 10 p på!
ynot:
GOTT flyt runt 0,48 o framåt fint hur melodierna kommer in o driver det hela framåt. beövs lite mer variation på det hela taget tror jag början lite tråkig fram till 0,40 ungefär..
men det får mig att se o känna att något är på g...
tony
Roboseal:
--- Citat från: Åsa skrivet 21.09.2007, 18:04:39 --- :rolleyes: Får jag ha den äran att vara först att kommentera?
Jäkligt bra låt, jag och min sambo fastnade som vanligt direkt för ännu en av dina låtar, i en helt annan genre dessutom! Det är som jag brukar säga, åren går men pop/discoådran dör aldrig ut!
Skitbra! Introt och fram till 1,21 är det 10 av 10 p på!
--- Slut citat ---
Fan Åsa, du rör mig så mycket med dina ord....så skönt att du tycker om det jag gör.
jag har en av mina lugna pianolåtar som jag gärna hade sett dig sjunga till, den kommer dykaupp inom kort, jag håller även på med
låten som jag kallar "dirt". men pga av att jag inte sjunger så bra så tar det lite tid, men det kommer.
mahan:
JA detta är snyggt!
Kan ju bara inte sitta still när man hör detta, skitsnyggt rytmat detta.
Scooter kan känna sig avundsjuk, aj aj att få lyssna på detta genom 15000W och basen på 10+! :)
Jag köper detta direkt, no comments
h. Johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida