Forum > Färdiga produktioner

Roboseal-The Walk *uppdaterad*

<< < (2/3) > >>

Roboseal:
Det var jättekul att några tyckte om det iallafall. betyder mycket för mig att mahan tyckte om det faktiskt, och även Åsa med familj.
riktigt kul!

Edit: med familj menar jag du och din sambo  :D

equality:
Det här var gott att lyssna på. En sådan totalupplevelse av ljud och rytmer. Otroligt läckert hur du skruvar upp intensiteten och drar åt tumskruvarna ytterligare ett antal snäpp under resans gång. Aningen monotont på slutet men annars suvve.

mahan:

--- Citat från: Roboseal skrivet 22.09.2007, 05:22:08 ---Det var jättekul att några tyckte om det iallafall. betyder mycket för mig att mahan tyckte om det faktiskt

--- Slut citat ---

Skönt att veta att man kan vara till nytta. Sporrar en gammal kommentator att fortsätta kommentera! :)
Tackar o bockar för din kommentar

h. johan

EDIT: skulle ju vara kul att se dig, och många andra åxå för den del, delta i kommenteringarna av låtarna här, tycker att den delen är så viktig för alla som slänger upp sina alster! Precis som du själv konstaterar!

Roboseal:

--- Citat från: mahan skrivet 27.09.2007, 05:23:49 ---
--- Citat från: Roboseal skrivet 22.09.2007, 05:22:08 ---Det var jättekul att några tyckte om det iallafall. betyder mycket för mig att mahan tyckte om det faktiskt

--- Slut citat ---

Skönt att veta att man kan vara till nytta. Sporrar en gammal kommentator att fortsätta kommentera! :)
Tackar o bockar för din kommentar

h. johan

EDIT: skulle ju vara kul att se dig, och många andra åxå för den del, delta i kommenteringarna av låtarna här, tycker att den delen är så viktig för alla som slänger upp sina alster! Precis som du själv konstaterar!

--- Slut citat ---

Det har du helt rätt i , jag ska bli bättre på det framöver helt klart.

Roboseal:
Har uppdaterat låten lite, jag har försökt få lite mer driv i den och tightat till den hoppas jag.
Det har tillkommit lite små harmoniförändringar och lite "klinkljud"  .

Början är nästan samma dock. hoppas det blev lite bättre iallafall.
Jag är ingen höjdare ännu på mixning/mastring, men man lär så länge man lever.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion