Det är många låtar att välja bland. Finns det något enkelt sätt att
filtrera fram låtarna från den tidsperioden ur alla färdiga demon?
Ja det gör det - tryck på Mediacenter till höger under demolåtarna. den listan du får upp är sorterad med senaste låten högst upp - bläddra fram i sidorna tills dess du når 2013 - totalt skulle jag tro det handlar om ca 150 låtar de tre åren - så det är några sidor att gå igenom - man ser ju direkt vilka som fått flest lyssningar och det är väl förmodligen någon av dessa som kommer att nomineras men men allt det där med smak och bak man vet aldrig det finns säkert några pärlor som det har lyssnats på alldeles för lite. 
Edit: Från sidan 13 till 44 finns de årens låtar och det var visst lite mer - ca 600 låtar att välja mellan - ha det kul 
Det var så jag gjorde, men det var ett fasligt bläddrande.

Att välja från flest "antal nedladdningar/lyssningar" är inte att rekommendera, eftersom den funktionen inte fungerar speciellt bra.
Att lyssna igenom 600 låtar är ju knappast görligt....nej, för mig känns det här tyvärr lite för jobbigt att ge sig in
i nu i sommartider. Det skulle kännas mer överkomligt med ett år i taget...
Men det finns nog andra på KR som inte är så lata som gamle Asti.

/Asti t.f. slöfock
Edit 2016-06-25: Testade via Ipaden och konstaterade att varje lyssning adderade 3 nedladdningar....varför blir det så tro?
« Senast ändrad: 25.06.2016, 18:54:26 by Asti »
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten