Forum > Färdiga produktioner
Why? - MOMA
MOMA:
--- Citat från: HasseFX skrivet 22.05.2016, 21:34:42 ---Vackert och innerligt!! En fin ballad!
--- Slut citat ---
Tack Hasse det uppskattas och värmer!!
Ha det gott!
MOMA
MOMA:
--- Citat från: Eddi skrivet 23.05.2016, 00:29:56 ---Ja fantastiskt fångat och musikaliskt enastående, har inga mixtricks att komma med alls. Fulländat både känslomässigt och harmoniskt allt kommer in rätt gillar hur cellon dominerar i slutet :)
Edit: återfallslyssnare här - förstår dina känslor och tycker det är starkt av dig att leverera något sådant här - min morsa dog för sjutton år sedan och harmonierna är klara men jag klarar inte av att närma mig en komposition ännu....
--- Slut citat ---
Tack Eddi! Som sagt var det ganska jobbigt att göra den, men när den "skrev sig själv" var det liksom bara att slutföra. kanske lite terapi naturligtvis, och lite att "blåsa igenom systemet". Ingenting är egentligen förändrat men nu är den där så...
Varmt tack för positiva kommentarer!
Ha det gott!
MOMA
pxm:
JÄTTEBRA arbete, MOMA !!! :)
Det här är en kanonmix och en bra låt...
Gillar !!!!
mvh
MOMA:
--- Citat från: MaxB skrivet 24.05.2016, 22:14:13 ---Vilken härlig!
Saknar ord nu, jätteläckert att lyssna på!
--- Slut citat ---
Tack Max - det värmer! Har fått så mycket positivt tillbaka kring texten vilket känna extra bra - det kanske inte är min historia, men om den kan vara till nytta för någon annan så - fantastiskt!
Ha det gott och tack för feedback!
MOMA
Asti:
Måste bara upprepa - grandios refräng! Tål att höras om och om igen! :wub:
Roligt att det ansluter musiker som du och Toby. Det behövs här på KR,
som i övrigt för en slumrande tillvaro (sånär som på några gamla trotjänare :))
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida