Forum > Färdiga produktioner
MOMA – Jericho
MOMA:
--- Citat från: bjurte skrivet 28.04.2016, 12:34:08 ---ytteligare en pärla, skitskön låt!
--- Slut citat ---
Tackar Bjurte - det värmer alltid när man sitter där och trasslar med strängarna :D
MOMA
MOMA:
--- Citat från: Dividend skrivet 28.04.2016, 18:43:09 ---Riktigt kompetent och en trevlig lyssning.
Kan inte jämföra med något, men någon skrev Genesis och det ligger rätt nära mitt intryck!
Känns klart, men vad vet jag :)
Snyggt!
--- Slut citat ---
Thanks Div! Har försökt hantera arr och mixar utifrån det jag själv kallar klassisk prog - ett par av spåren gjorde sig bäst så och när jag sedan skrev nya, ville jag ha konsekvens för att hålla ihop helheten. En hel del nya syntar och infall hade nog aldrig fått plats då, men det kallas konstnärlig frihet :)
Tack för positiv kommentar!
MOMA
MOMA:
--- Citat från: HasseFX skrivet 29.04.2016, 19:17:13 ---Riktigt bra detta! :wub:
--- Slut citat ---
Tack Hasse! Vet inte om det normalt är "din melodi", men positiva kommentarer som den där är alltid välkomna in i studiodunklet där nästa alster kranas fram :D
Ha det gott!
MOMA
MaxB:
Tjingeling Pling Pling!
Ser att den ligger under färdiga. När jag såg Hagis nämnas kollade jag efter info i första inlägget i tråden och såg ... att jag inte såg. B)
Tror vi blivit sämre på att följa gammal önskan om konsekvens. Den kanske är föråldrad? Tror jag glömmer själv ibland:
http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=7.msg7#msg7
Använd ALLTID följande template för att berätta mera om låten:
LÅTNAMN:
ARTIST/GRUPP:
GENRE:
LÅTLÄNGD:
KOMPOSITÖR:
PRODUCENT:
EV. MEDVERKANDE:
INSPELNINGSÅR:
FORMAT: mp3
MOMA:
--- Citat från: Roffe H skrivet 01.05.2016, 19:17:39 ---Visst, kanonbra :D
/Roffe H
--- Slut citat ---
Kort och koncis kommentar - och upplyftande positiv!! (kan behövas när det är som värst :)
Tackar Roffe!!
MOMA
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida