Forum > Demolåtar
Dividend - Fuga nr 7 i Am (Marias fuga 2)
Marruschkka:
Det är lysande Per :wub:
Den mest vilsamma och vackra fugan jag har hört från dig.
Vilka klanger du väver ihop :rolleyes:
5/5
/Marre
Marsall:
Rena rama hårdrocken :D gillar det ösiga o sen det nedtonade som blir riktigt fina kryddor ..bra varierat med volymerna genom det hela ..Topp! B)
MOMA:
Och om jag får lägga till lite pluspoäng – dynamiken i ditt spel är mycket bra (och viktigt) när man kommer in 20-30 sek kryper ett lätt forte in och det ger en helt annan dimension till melodierna (som är smått geniala i sina lurigt lekfulla turer)
Allt skönt att lyssna på väl komponerade alster i den här genren. Bara att säga grattis!
MOMA
pxm:
Fantastiskt vackert, härlig genomföring
och superbra med jazzkontrapunkt !!!
Gillar detta mycket... :wub:
Det enda jag önskar är att den
vore litet längre...
Fint sound och en bra mix........ :)
mvh
Dividend:
--- Citat från: Asti skrivet 27.04.2016, 12:48:05 ---Kör på subjekt och predikat i stället - var lite anarkistisk! B)
--- Slut citat ---
Bryta mot reglerna är jag expert på :) Anarchy in Svedala! Samt att hålla mig till dem :unsure:
--- Citat från: pxm skrivet 27.04.2016, 22:07:54 ---Fantastiskt vackert, härlig genomföring
och superbra med jazzkontrapunkt !!!
Gillar detta mycket... :wub:
Det enda jag önskar är att den
vore litet längre...
Fint sound och en bra mix........ :)
mvh
--- Slut citat ---
Härligt att du gillar! Den blev rätt okej den här gången faktiskt. :) (Men det får man väl snart inte säga på internet längre!)
--- Citat från: MOMA skrivet 27.04.2016, 17:58:32 ---Och om jag får lägga till lite pluspoäng – dynamiken i ditt spel är mycket bra (och viktigt) när man kommer in 20-30 sek kryper ett lätt forte in och det ger en helt annan dimension till melodierna (som är smått geniala i sina lurigt lekfulla turer)
Allt skönt att lyssna på väl komponerade alster i den här genren. Bara att säga grattis!
MOMA
--- Slut citat ---
Tack för din tid! Och kul att du tyckte om. :)
Har lagt ned tid på dynamiken den här gången så roligt att du tycker det fungerar!
Ett grattis är trevligt ibland :)
--- Citat från: Marsall skrivet 27.04.2016, 17:50:30 ---Rena rama hårdrocken :D gillar det ösiga o sen det nedtonade som blir riktigt fina kryddor ..bra varierat med volymerna genom det hela ..Topp! B)
--- Slut citat ---
Metal är min främsta inspirationskälla :D Tack för lyssning och tid! Kul att du också gillar mitt jobb på dynamiken! :)
--- Citat från: Marruschkka skrivet 27.04.2016, 17:27:29 ---Det är lysande Per :wub:
Den mest vilsamma och vackra fugan jag har hört från dig.
Vilka klanger du väver ihop :rolleyes:
5/5
/Marre
--- Slut citat ---
Verkligen kul att du gillar :) Det gick rätt snabbt den här gången att sätta ihop, under 8 timmar. Det är rekord :)
Tack alla för öron och kommentarer!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida