Kontrollrummet

Harmonica mike/ MARJA-LENA FINAL MIX!!!

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Jäkligt bra. Texten mår bra ihop med musiken, men....

...virveln måste BORT BORT BORT. Resten låter organsiskt och fint, men virveln ska häck väck våt fläck.


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Nu har jag låten på den andra datorn. Så jag kan bara ge ett kort omdöme. Jojken (eller vad det är) låter ok, men jag vet inte. Låten känns halvbra....
Jag vet, så negativ jag är :) MEn skall ge den ett par chanser till och kanske skriver något som du har mer nytta (konstruktiva saker ;) av... Men nu var det i och för sig en FINALMIX! ...

/Per
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Nu har jag låten på den andra datorn. Så jag kan bara ge ett kort omdöme. Jojken (eller vad det är) låter ok, men jag vet inte. Låten känns halvbra....
Jag vet, så negativ jag är :) MEn skall ge den ett par chanser till och kanske skriver något som du har mer nytta (konstruktiva saker ;) av... Men nu var det i och för sig en FINALMIX! ...

/Per

Hej Per.
Nej för tusan,det är inte finalmixen.Lurades lite för att få lite comments.. :lol: Fick massor av kritik på bas soundet,skruvat till det nu..Och sen fick jag nya ideer...
Jag skall lägga mer sång och mixa lite till,samt styra upp stråk och flöjt liret..Hang in there mate.På nån dag är finalmixen uppe...

Mvh
Micael


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Jäkligt bra. Texten mår bra ihop med musiken, men....

...virveln måste BORT BORT BORT. Resten låter organsiskt och fint, men virveln ska häck väck våt fläck.

Tack Stefan för comment..
Men hur menar du med virveln? Skall jag skippa den helt? Pukor? Vad?  HJÄLP!!!

Mvh
Micael