Forum > Färdiga produktioner
Eddi & Izza & Perrowitch FYI - klar!
Asti:
Det bådar gott!
Snyggt arpeggiokomp och fin sång,
även om den lät lite ovan vid text/melodi.
Blir spännande att se hur resten av låten kommer att gestalta sig!
/Asti
Marsall:
O lite backup Eddie sång på reffen för att hotta up den skulle ju sitta fint..Även fast jag inte hört hur riffena går än :unsure: .. Men tror redan på´t :)
Roffe H:
Kan verkligen bli något, "go on folks", rösten är fin... :)
/Roffe H
Eddi:
--- Citat från: Asti skrivet 02.04.2016, 10:29:01 ---Det bådar gott!
Snyggt arpeggiokomp och fin sång,
även om den lät lite ovan vid text/melodi.
Blir spännande att se hur resten av låten kommer att gestalta sig!
/Asti
--- Slut citat ---
Javisst engelska kan vara lite svårt för en elvaåring, även om de lär sig låtar på latin nu som de framför nu i kyrkor och liknande på hennes skola. Allt har sin tid så att säga. Tack för lyss o tyck Asti :D
--- Citat från: Marsall skrivet 02.04.2016, 11:32:23 ---O lite backup Eddie sång på reffen för att hotta up den skulle ju sitta fint..Även fast jag inte hört hur riffena går än :unsure: .. Men tror redan på´t :)
--- Slut citat ---
Du har samma tro som jag men jag tror inte att min voice skulle tillföra något faktiskt snarare tvärtom, vi får se. Tack för lyss o tyck Marsallen :D
--- Citat från: Roffe H skrivet 02.04.2016, 12:18:08 ---Kan verkligen bli något, "go on folks", rösten är fin... :)
/Roffe H
--- Slut citat ---
Precis känner att det kan bli mågot jag med, tack för lyss o tyck Roffe :D
stajo:
bra röst och melodi. Jag skulle nog vilja ha rösten lite närmare i första delen av versen sedan kan det vara som det är nu i förref och ref. Skulle också vilja se någon mer som skiljer ut del 1 från 2, antingen ta bort något i del 1 eller tillföra något i del 2, kanske mindre trummor i del 1? Bara tankar, skall bli kul att följa.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida