Forum > Färdiga produktioner
Eddi & Izza & Perrowitch FYI - klar!
bjurte:
Hon har väldigt läcker röst din dotter, kanske lite svajigt på något ställe,men fanken va bra hon kan bli.. :)
Harmonierna är snygga oxo, men jag kan hålla med Stajo att det borde hända något mera mellan dom 2 delarna du presangterat..
särskilt då i trumme-lummeriet.
Men!! Appselut en lovande fast kort start..
MOMA:
Vad kommer sen??? Var är refrängen??? När kommer den???
MOMA
Eddi:
--- Citat från: stajo skrivet 03.04.2016, 16:27:27 ---bra röst och melodi. Jag skulle nog vilja ha rösten lite närmare i första delen av versen sedan kan det vara som det är nu i förref och ref. Skulle också vilja se någon mer som skiljer ut del 1 från 2, antingen ta bort något i del 1 eller tillföra något i del 2, kanske mindre trummor i del 1? Bara tankar, skall bli kul att följa.
--- Slut citat ---
Ok du ser det så, jag ser det som intro och vers ett. Att fixa med rösten mellan halvorna tja det kan ju vara en ide? Tack fr lyss o tyck Stajo :D
--- Citat från: bjurte skrivet 03.04.2016, 16:37:59 ---Hon har väldigt läcker röst din dotter, kanske lite svajigt på något ställe,men fanken va bra hon kan bli.. :)
Harmonierna är snygga oxo, men jag kan hålla med Stajo att det borde hända något mera mellan dom 2 delarna du presangterat..
särskilt då i trumme-lummeriet.
Men!! Appselut en lovande fast kort start..
--- Slut citat ---
Trummelummet är en Logicdrummer sägs vara hårdslående och gilla R&S. Bekymret jag har med Isas röst är att jo jag hör ju att den är bra men det är fortfarande en liten tjej men jag har förstått att andra misstar sig på åldern. Svajigt javisst bara en insjungning allt blir omgjort. Tack för lyss o tyck Bjurten :D
--- Citat från: MOMA skrivet 05.04.2016, 10:00:12 ---Vad kommer sen??? Var är refrängen??? När kommer den???
MOMA
--- Slut citat ---
Om humöret finns blir det omsjungning ikväll. Tack för lyss o tyck Moma :D
Eddi:
Så... nu finns hela låten här och alla synpunkter är välkomna :D
Roffe H:
Vad var det jag sa...visste väl att det skulle bli nåt, och bra blev det. Sången, får man säga en "oslipad diamant", jättefin, behaglig och mjuk bakgrund som låter sången komma fram, kanon. :D
/Roffe H
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida