Spännande och underfundigt var ordet...sköna gitarrer och bra mix nu tycker /Roffe H 
Tack Roffe gör gill o push
Har slipat liiite guravassheter o mejslat reffesång ytterligare nu i ny ..
Marsallska underfundigheter som man är van att det ska va, spännande och kul att lyssna på!
Sången som sagt är väldigt överdynamisk, jobba lite mer med volymutjämningen, ibland får man klippa ut vissa strofer och höja/sänka dem, eller låta automationen fixat det,
och låta kompressorn jobba lite hårdare..
Men jag gillart.. 
Tack Bjurte gillande och feedback
Har jobbat ytterligare för att vrida om kranarna o reffesången ..bytte delay och minskade lite på diskanten faktiskt, Fixade även guror som var alldeles för vassa o diskantiga.
Får nog öva mig lite först på ditt finfina tips om att jobba ord för ord höja/sänka aotomatiseringen ..Men kanoners tips som jag antecknar på en gång
Bra mix men fortfarande svårt att höra ord på vissa håll. Mer volymutjämningar på något sätt, avseende sången, kanske är på sin plats. Flera gånger tycker jag mig höra att du sjunger 'butta', vilket är en hästmedicin (fenylbutazon) men det är väl inget du håller på med
Tack Max för återkoppling o gill

Har försökt än en gång att mejsla fram reffesången .. Mycket som bråkar iden äre"

.. höjjer man volymen bara tappar den groovet tycker jag ..Men vässade ner lite gura ändå ...
O butta" is da shit .Jag tror jag ändrar i texten på en gång ...#

Tack som attan ALLA ånyo för push o finfina förslag

.. Rock on"
/Marsall