Hej alla!

Hoppas ni har det gott!

Vill att ni ska veta att ni betyder mycket för mig - hade några j-l-år och tack vare musiken lyckades jag hålla mörkret ifrån mig när det behövdes som mest men den där manin hade ett pris och det har inte varit så kul med med musik på ett tag... Vet inte om detta är någon slags "återfall" men i vilket fall

som helst kommer jag nog inte bli lika insnöad som senast - haha!

Kontrollrummet är bästa musikforumet och vi har haft många sköna stunder som jag har goda minnen av!

Plinka är toppen och presterar som vanligt - får se om jag kan leva upp till att sätta mixen nu bara...

Tack Marsall!

Ska försöka åtgärda det!
Inte bara den "gamle Jocke", Roffe - jag är ännu äldre nu!

Kul att du gillar - tack!

Tack Toby - roligt att du gillar!

Får se om det blir någon förändring på slutet om inspirationen rinner till och orker räcker... Tanken med outtro´t är att följa texten och markera skillnaden mellan skeendet och funderingen som kommer sedan... den slutar ju med en fråga - så tänkte jag!

Tack för uppskattningen Asti!

Tar tag i nivåerna!
Tänkte att jag skulle göra något annat än jag brukade, egghuvud... Förr fyllde jag upp hela ljudbilden med layers och dubb... Tänkte tillåta mig lite mer luft... svårare ja - men jag kanske lär mig?

Har faktiskt både shaker, koklocka och tamburin men de är lite "blyga"...

Tack för tips - "jobbar på"!

Tror jag håller mig till kompositioner och demos just nu, MaxB - om det skulle bli "skarpt läge" tar jag fram min ambitiösa sida. Känner faktiskt en drös trummisar när du säger det...
Tillbaks till "gruvan"! ^^
Nu ska vi se om jag minns hur man postar här... haha!