Forum > Färdiga produktioner
Toby "For my father"
Toby:
--- Citat från: MaxB skrivet 24.02.2016, 16:59:56 ---Låter som ett bra stycke!
Och skönt att höra en som kan spela piano.
--- Slut citat ---
Tar till mig av berömmet. :) Tack för din lyssning./Toby
Roffe H:
Fin komposition, superbra klang i pianot...avkopplande lyssning. :) Kan gott vara instrumental.
Roffe H
Toby:
--- Citat från: Roffe H skrivet 25.02.2016, 17:49:43 ---Fin komposition, superbra klang i pianot...avkopplande lyssning. :) Kan gott vara instrumental.
Roffe H
--- Slut citat ---
Tack så mycket för värmande feedback!/Toby
MOMA:
Jag känner spontant att detta är ett instrumentalt stycke. Det har den variation och de stämningsskiftningar som krävs för att hålla lyssnaren vaken, rakt igenom. Mycket bra hantverk och musik-snickeri.
Vad gäller ljudet, så tycke jag att mittstyckets (dragspel???) känns lite digitalt, men flöjten och oboen behöver bara lite rum så fungerar de utmärkt. Tycker undertecknad då :P
Bra musik!!
MOMA
Toby:
--- Citat från: MOMA skrivet 29.02.2016, 14:56:54 ---Jag känner spontant att detta är ett instrumentalt stycke. Det har den variation och de stämningsskiftningar som krävs för att hålla lyssnaren vaken, rakt igenom. Mycket bra hantverk och musik-snickeri.
Vad gäller ljudet, så tycke jag att mittstyckets (dragspel???) känns lite digitalt, men flöjten och oboen behöver bara lite rum så fungerar de utmärkt. Tycker undertecknad då :P
Bra musik!!
MOMA
--- Slut citat ---
Jättemycket tack, Moma! Instrumenten jag använder förutom pianot är tvärflöjt, oboe, fagott och stråk. Dragspelet vet jag inte vad du fått ifrån. :D Vad bra att du tycker att de överlag funkar. Får småjustera. Mycket tacksam för inputen!/Mvh Toby
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida