Snygg låt med bra text. Kan inte mycket om syntmusik men i mina öron låter det riktigt bra. Tycker sången gifter sig fint i den volym du har. Commercial potential. 
Alright, du tycker sången är bra i volym

Kul att du gillar, tack för kommentar
Jättefin låt och coola ljud...sången, tveksamt. Ju mer man lyssnar tycks den räcka till som den är. Gillar texten skarpt. 
Roffe H
Även du tycker sångvolymen är ok. Kul att du gillar texten, det gör jag också

Tack för lyss!
Mycket bra tillskott i er svit 
Gillar verkligen ljudbilden som vanligt och Silverpilens sång, superbt 
Men-jag skulle vilja ha upp leaden av två anledningar; dels för att höra mer av den fina leaden framförallt och sen att höra texten bättre, för den är bra.
Bravo killar 
/Marre
...och du vill ha upp sången ett snäpp, bra! Kul att du inte blev besviken på själva låten

Tack för input!
Urläckert! Gillar arr och sång och tycker den är helt färdig. Möjligen testa lite olika sångvolymer på testlyssnare... speciellt i refrängen där det ska bli mer kraft.
Bra input, håller på för fullt att laborerar med sångvolymen och mängden reverb. Blir en ny mix vad det lider, återkom gärna då

Tack för input!
Grymt najs! Bra text. Ett pyttesnäpp upp med volymen på sången så att både den och texten blir lite mer tillgängliga utan att förstöra feelingen/soundet kan jag tycka.
*tumme upp* 
/girly
Ett pyttesnäpp upp med volymen på sången- check!
Kul att du gillar't

Tack för tips!
Jag har faktiskt inga som helst problem med varken språk eller dialekt i den här syntlåten, det låter hur bra som helst och texten är riktigt riktigt bra, kan lätt sympatisera med den. Möjligen ska sången upp något i volym svårt att veta då man läser samtidigt och får innehållet klart för sig - en sak jag fundrade på är om inte guran ska in ett varv tidigare skulle vara ballt men inte nödvändigt.
5 av 5 härifrån 
5 av 5, jag bugar och bockar. Måste vara första gången du inte har problem med dialekten

Sången upp ett snäpp, japp det så får det bli!
Guran kommer nog inte att göra nåt mer, så det får bli som det är. En bra och vettig poäng dock

Tack för beröm och input