Jodå jag gillar allt bossa. Det var nog att man mest hörde kantslag och virvel och jag tycker om lite mer cymbal/hihatljud eller virvelvisp när jag hör bossa. Annars låter det lätt som lite trummaskin. 
Förstår synpunkten. Håller eventuellt med

Det här är ju bra och jag älskar bossa nova 
Lite Bo Kaspers-vibbar här (mycket bra), men om jag vore du skulle jag sjunga lite mer synkoperat och lite mer staccato, lixom studsa på tonerna mer.
Jättebra material, det här blir kanon 
/Marre
Har faktiskt tänkt att dra den däråt med kvinnlig andrastämma också. Synkoperat är samma idé som Egghuvud hade antar jag. Att hänga mer a la jazz. Tackar tackar.
It feels so ducking weird to listen to this intro that could be heard at a Finlandsboat - and here I am at home in Gran Canaria, eating a nice salad, drinking a glass of red wine and soon drinking the rom from this island, together with some coca cola.
Gillar detta och jag tror ni kan kicka upp grannarna på dansgolvet då den här låten kommer igång.
Ger dig ett halvt rätt för Finland, men båt. Nä nu får du nyktra till.

Varför lägger du inte upp den i Kr-spelaren?
För att göra det lite krångligare för alla helt enkelt.

Nä, men dropbox har inga direktlänkar till filerna, så det funkar inte helt enkelt. Hade väl kunnat ladda upp den här, men jag vet hur det är. Laddar jag upp något här så glömmer jag att jag har gjort det och jag vill inte ha låtar drällande överallt. Håller mig till min dropbox för slask och min webbserver för färdiga grejer. (Har iofs en slask på webbservern också, men men...)