Ska försöka kommentera lite i efterskott. Nu vet jag inte vem som gjort vad utom mina egna låtar, har inte kollat det, fast det säkert står nånstans.
Låt 1. Jumping Jack var jag själv på sång, kompgitarr o bas, två polare jag aldrig spelat med förr trummade o solade... Lite otajt o orepat, var bara en kul grej.
Låt 2. If you let me do: Förjäkla bra, låter både i melodi, harmonier, rytm och inspelningsteknik som väldigt tidiga Beatles.
Låt 3. Gimme Shelter. Skitbra detta med. Gissar på nåt samarbete mellan A-rocker och nån mer? Slejnard antagligen, fast rösten låter inte exakt som han... Grymt bra driv...
Låt 4. Across the universe. Vackert som vanligt, att det är Asti är ju tydligare än tydligt. Oerhört proffsigt... Hur jag skulle ha röstat på bara de här tre första vete f-n. Grymt allt...
Låt 5. Brown sugar. Bra drag här med, kanske lite för hetsigt tempo... Kan inte gissa alls här...
Låt 6. Here Comes the sun. Gissade först på Asti, men när sången kom in hörde jag att det är Max B. Väldigt bra det här med.
Låt 7. Andy. Visste genom pm från PXM-Johan att han o Plinka samarbetat, men kände igen soundet ändå. Lite ovanliga fuzzmelodier, gillade basspelet mer. Vacker sång... Handlar orginalet om Dawid Bowies fru Angie?
Låt 8. I was lookin round. Vackert igen med Asti. Är detta ett orginal? Plus på det! Men nu blir jag osäker, är det verkligen Asti som sjunger?
Nu börjar jag bli för seg för att kommentera mer. Fortsätter senare. "I love you"..