visst uttjatat möjlgen? men mahan, här HANDLAR ju faktiskt hele skiten om just månen, då tycker jag det är befogat.
Lite tunt sound kanske,. men välljudande i mina öron. softa mot lounge, eller hårda till....nu hamnar det mitt emellan känns det som?
/T
Ha haaa, skoijigt att vi nångång delar åsikter Emu, I like the moon, och jag tycker den är väldigt spännande, följer med varja grej som NASA sänder. Kanske just därför känns inte detta "Houston" diskusionen lika intressant mer, den storyn vi hör i detta alster handlar mer om avskjutningen av rymdskytteln än om månen. Det kommer att dröja ett slag innen vi får se en människa säta foten på den omtalade månen igen!
One step... osv! Kan inte godkänna allt som "månprat" trots att det kommer från NASA.
Men visst är det ett spännande och mysteriskt avsnitt i människohistorien vi pratar om, men jag kan ändå nte lixåm smälta allt som lite låter som rymdresa till månen som ett faktum.
Men sjunghoppfaderallanlei, nu glömdes låten här igen, den har potential till nåt större. Så lycka till med den!

h. Johan