Detta är coolt och för mina tankar till de suveräna "The Doors".
Du behöver en Jim Morrison till den här eller hon som sjunger
"Black Velvet", hette inte hon Allanah Myles. Det skulle passa
perfekt !!!
mvh
Tack å kul att du gillar. I mina öron är detta en bit från the Doors - men vi har alla olika preferenser

Vi får se om någon hakar på och sjunger.
Skön lyssning hela vägen ..liite sparsam sång eller kör skulle sitta bra som du nämner.. ljusa kvinnoröster som trollskt leker sig fram ..hmmmmmmm ..Hoppas på det 
Man tackar

Ja sång önskas - vi får se vem/om någon hakar på!
Grymt coola gitarrljud - funderar på vad du använder för något???? Vissa av gitarrerna låter som en blandning av gitarr och synt och det gillar jag!
Tycker det låter bra och med rätt sång kan det bli riktigt bra....problemet är bara att hitta folk som kan/vill sjunga....ta saken i egna händer och yla själv!!!
Mvh Henric
Tackar - kul att du gillar. Till guran brukar jag använda Guitarrig 5 - den är bra tycker jag - har det mesta man kan önska. Ja sång behövs men det är inget alternativ att jag sjunger. Det är så man förstör en OK grund

Men det är svårt nuförtiden att få någon som är duktig på att sjunga från KR att hoppa på collabs tyvärr ..... så om ni känner till folk utanför KR som kan tänka sig att haka på så kan ni gärna förmedla en kontakt till mig (om inte ngn KRare vill förstås).
Tack för era gillanden
/Gurano