Forum > Färdiga produktioner
Life (not included) - Before you sin
Fidden:
Är inte så förtjust i basen, den känns lite midi-imitation av nåt riktigt. Låten är helt ok, men känns den inte lite 90-tal? Får lite ace of base-vibbar...
P3t3r:
Fidden: Skulle jag lyckas lika bra som Ace of Base skulle jag inte vara alltför ledsen på väg till banken... :P Tack för att du tog dig tid!
Exil:
Hmm för mig var det här en rätt intetsägande låt, fast ändå väldigt skön vet inte riktigt vart jag ska placera den riktigt. Men en mycket bra sångerska, det måste jag bara få säga!
Övrigt känns allt lite väl mycket GM över msuiken. Och det skär sig ltie när sången känns så proffesionell.
En skön låt absolut, men inget jag riktigt fastnade för.
Kornstad:
Skön låt. Lättlyssnat, soft sound, riktigt skön sång, snygga stämmor och jag gillar basen. Den höjer låten helt klart.
Det jag reagerar på är, som tidigare nämnts, det där ljudet uppe i höger som kommer med jämna mellanrum. Jag tycker att det sticker ut för mycket mot övriga ljud som är "mjuka" och denna kommer som en väckarklocka typ och bryter min sköna känsla av att sjunka ner i en avkopplande slummer. (Gillar att sitta bakåtlutad och blunda och känna hur man sveps iväg med musiken)
Tycker också att det är lite för mycket av hihats, shaker och vad du använder mer, som ligger utpanorerat åt bägge håll. Det är nästan så att de känns stressande, eller stressade kanske är en bättre beskrivning.
P3t3r:
--- Citat från: Exil skrivet 05.03.2007, 23:57:12 ---Hmm för mig var det här en rätt intetsägande låt, fast ändå väldigt skön vet inte riktigt vart jag ska placera den riktigt. Men en mycket bra sångerska, det måste jag bara få säga!
Övrigt känns allt lite väl mycket GM över msuiken. Och det skär sig ltie när sången känns så proffesionell.
En skön låt absolut, men inget jag riktigt fastnade för.
--- Slut citat ---
Tack för dina synpukter. Om du med GM syftar till General Midi specifikationen, förstår jag inte rijtigt vad du menar dock.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida