Forum > Färdiga produktioner
Life (not included) - Before you sin
P3t3r:
--- Citat från: Kornstad skrivet 06.03.2007, 00:19:29 ---...
Tycker också att det är lite för mycket av hihats, shaker och vad du använder mer, som ligger utpanorerat åt bägge håll. Det är nästan så att de känns stressande, eller stressade kanske är en bättre beskrivning.
--- Slut citat ---
Jo, jag vet, det är en ohejdad (o)vana jag brukar göra så i låtar.. :P Tack för din feedback!
Pwayne:
Inte musik som jag brukar lyssna på så graden av "unicitet" kan jag inte avgöra...men däremot att det är en riktigt bra sångerska! Fina kör-arr!
Soft och behagligt! Luftigt arr som ger god plats åt sången. :)
P3t3r:
Tack Pwayne!
Harmonica mike:
Tjena Pet3erer..
Har nog hört denna på gammel forumet.Det låter lika bra här! Jag stör mig också på panoreringen av rytm prylarna.Synd för det är mycket snyggt jobbat annars.Jag hade dock tillfört lite mer tryck i baskaggen,den hörs men känns inte..En bra bas kagge blåser lite luft om man så säger..Nu låter den bara..Möjligen hade jag också dragit ned lite på panoreringen av sång stämmorna,det låter för mycket åt sidorna och så är de lite för höga i volym.
Du har bara lite pet kvar i denna,så har du en kanonlåt! Du får 4,5 av mig och andra halvan om du fixar till lite i främst rytm sektionen,det andra jag påpekade kan man leva med om man är lite tålmodig :D
Mvh
Harmonica mike
mahan:
Kanon e ju detta!
Arret är toppen,,, utom den stora snurrande synthen, den rövar för mycket space åt sig, täcker stundom den annars superhärliga basen.
Nån klagade på hihat soundet, jag diggar dessa småfräsiga hihattar! :)
Sången o stämmorna e ju redan hyllade, kan bara hålla med.
verry nais!
så de så! :)
h. Johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida